پوستر دومین دوره جشنواره هفته قرآن و عترت سیستان و بلوچستان رونمایی شد

خبرگزاری شبستان: پوستر دومین دوره جشنواره هفته قرآن و عترت سیستان و بلوچستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، دومین دوره جشنواره قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در بخش های رقابتی هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، هنرهای سینمایی، کارگاه علمی و نماز، یادواره شهدای قرآن و مسجد، رسانه و مطبوعات، نمایشگاه قرآنی، مسابقات قرآنی و آواها و نغمات فراخوان داده است.

 

در حال حاضر فراخوان این بخش ها منتشر شده و کار ثبت نام و دریافت آثار هنرمندان در حال انجام است.

 

دبیرخانه جشنواره قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع شده و علاقمندان برای چگونگی شرکت در این بخش ها با شماره تلفن 33411571 تماس حاصل فرمایند.

 

گفتنی است دومین دوره جشنواره قرآن و عترت با همکاری و مشارکت معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی، دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان، صدا و سیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل اوقاف و امور خیریه، اتحادیه موسسات قرآنی ، انجمن هنرهای نمایشی ایران، انجمن هنرهای تجسمی، انجمن خوشنویسی، کانون عکاسان مستقل، خانه مطبوعات، مدرسه جامعه القرآن کریم، انجمن قرآن و نهج البلاغه در استان برگزار می گردد.

کد خبر 675324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha