برگزاری سی امین دوره مسابقات قرآنی "یادواره میلاد نور"/مهلت ثبت نام تا ۹ دی

خبرگزاری شبستان: سی امین دوره مسابقات قرآنی "یادواره میلاد نور" ویژه برادران از سوی موسسه میقات القرآن برگزار می شود، علاقه مندان به شرکت در مسابقه تا ۹ دی ماه فرصت دارند به موسسه مراجعه و ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، سی امین دوره مسابقات قرآنی "یادواره میلاد نور" ویژه برادران از سوی موسسه میقات القرآن برگزار می شود.

این دوره از مسابقات در رشته های قرائت قرآن کریم و سخنرانی با محوریت مهدویت برگزار خواهد شد، علاقه مندان به شرکت در مسابقه تا 9 دی ماه هر هفته روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ تا 21 فرصت دارند تا با مراجعه به موسسه ثبت نام کنند.

این در حالی است که مرحله مقدماتی رشته قرائت پنجشنبه 14 دی ماه ساعت 19:30 و رشته سخنرانی پنجشنبه مورخ21 و 28 بهمن ماه ساعت 17:30 برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم هر رشته اهدا خواهد شد، به نفرات اول تا سوم رشته قرائت به ترتیب پانصد، چهارصد و سیصد هزار تومان و نفرات اول تا سوم رشته سخنرانی به ترتیب ششصد، پانصد و چهارصد تومان تعلق خواهد گرفت.

شایان ذکر است موسسه میاقت القرآن در میدان قزوین، خیابان قزوین شرقی، خیابان شهید جوادیان (قلمستان)، پلاک 167 با شماره تلفن 55390144 و 55370157 واقع شده است.

 

کد خبر 675799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha