ایجاد کارگاه های آموزشی برای قاریان و حافظان قرآنی ضروری است

خبرگزاری شبستان:داور بخش صوت دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان در بخش خواهران گفت: ایجاد کارگاه های آموزشی برای قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات قرآنی بسیار ضروری است.

ملیحه اسحاق نژاد داور بخش صوت در دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد گفت: سطح شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات بسیار بالا است چرا که تمام کسانی که در این دوره از مسابقات شرکت کردند از قاریان و حافظان برجسته کشور هستند.

وی با اشاره به این که سطح مسابقات مدهامتان بسیار بالاتر رفته افزود: این که سطح مسابقات بالا برود بسیار خوب است اما باید در نظر داشت که باید به افرادی که تازه وارد عرصه رقابت می شوند فرصت دیده شدن داد و این امر می تواند درصورتی محقق شود که برگزیدگان دوره های قبل دیگر در مسابقه شرکت نکنند یا برای آنان بخش ویژه ای تحت عنوان پیشکسوتان در نظر گرفته شود.

داور بخش صوت در دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان در بخش خواهران گفت:ایجاد کارگاه های آموزشی برای قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات قرآنی بسیار ضروری است اما بهتر بود این کارگاه ها قبل از مسابقات برگزار می شد.

اسحاق نژاد میزبانی مشهد را بسیار خوب توصیف کرد و افزود:مکان برگزاری مسابقات، محل اسکان و کیفیت امکاناتی که در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت بسیار خوب بود و این نشان دهنده هماهنگی ها و تلاش های بی وقفه برگزار کنندگان این مسابقات در مشهد است.

داور بخش صوت در دوازدهمین دوره از مسابقات کشوری قرآنی مدهامتان به کمبود فضاهای آموزشی قرآن کریم برای خواهران اشاره کرد و گفت:بانوان به دلیل محدودیتی که از لحاظ پخش صدا دارند، فضاهای آموزشی قابل قبولی برایشان وجود ندارد، خوشبختانه حرم مطهر رضوی در مشهد این امکانات را در اختیار خواهران قرار می دهد اما امیدواریم در آینده مساجد هم بتوانند این امکانات را در اختیار خواهران قرار بدهند.

 

کد خبر 676164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha