برای جذابیت بیشتر قرآن باید تلاش مضاعف کنیم

خبرگزاری شبستان:مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت:قرآن زینت است و برای جذابیت آن باید تلاش مضاعف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، محمد حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف سیما شامگاه(۲۳ آذر) در مراسم اختتامیه دوازدهمین دوره مسابقات مدهامتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت:شبکه قرآن و معارف سیما وظیفه خود می داند در همه عرصه هایی که می شود قرآن را تبلیغ کرد برنامه هایی داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه شبکه قرآن و معارف سیما در پاسداشت هنر تلاوت و تفسیر قرآن برنامه های گوناگونی دارد، اظهارداشت:باید در حوزه اطلاع رسانی قرآن، در عرصه آموزش قرآن که می تواند از رسانه های دیداری قابل عرصه به مخاطب باشد و در عرصه های دیگری که می توان قرآن را به تصویر کشید استفاده کرد.

 

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما با تاکیر بر اینکه برای جدابیت بیشتر قرآن باید تلاش مضاعف کنیم، ادامه داد:قرآن زینت است و برای اثر بخشی بیشتر بر مخاطبان باید زینت صوتی هم به آن اضافه کرد همپنین در حوره مفاهیم قرآن هم باید برنامه داشت.

 

محمدزاده با اشاره به اینکه طرح فهم زبان قرآن را به زودی برگزار می کنیم، گفت:به زودی در شبکه و رادیو قرآن بخش های مختلفی را به پخش تلاوت های قاریان اختصاص می دهیم و ضبط تلاوت های ححفظ را به زودی شروع می کنیم.

کد خبر 676189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha