رکوردار جهان و آسیا، مدال خود را به زلزله زدگان کرمانشاه تقدیم کرد

خبرگزاری شبستان: علیرضا ایزدی قهرمان وزنه برداری پارا آسیایی مدال طلای خود را برای کمک رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه اهداء کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، قهرمانی آمال و آرزوی هر ورزشکاری است که سال ها سختی و مشقت تمرین های فشرده را به جان می خرد تا روی سکو رفته و با احتزاز پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، گردن آویز طلا را به ارمغان بیاورد.

 

اما بیش از قهرمان شدن، قهرمان ماندن و اخلاق و منش پهلوانی و تواضع است که نمود دارد و از یک قهرمان، قهرمان می سازد.

 

ورزشکارانی که در این راه سخت و طولانی برای رسیدن به قله های برتر جهانی و بین المللی، با معلولیت دچار هستند قطعا با سختی دو چندان از سایر ورزشکاران مواجهند.

 

زلزله ای که زیر پای پهلوان ایران را با بار سنگین داغ عزیزان و ویران شدن کاشانه فرزندانش خالی کرد، امروز شرمنده خوی پهلوانی و منش فرزندان پوریای ولی شده است.

 

ایران بیشه شیران و دیار مهرورزانی است که از همان لحظات اول موج محبت و مهر و همراهی ملت غیور پارس را به این نقطه زخم خورده از این سرزمین سرازیر کرد در این میان ورزشکاران، هنرمندان و چهره های معروف همگام با مردم گوی سبقت را از یکدیگر ربوده و به یاری زلزله زدگان کرمانشاه شتافتند.

 

در مدت یکماهی که از داغدار شدن مردم کرمانشاه و خسارت فراوان وارد شده به این استان می گذرد تعداد زیادی از مربیان، فوتبالیست ها و قهرمانان با جمع آوری کمک و حضور در منطقه و تقدیم مدال های قهرمانی و به حراج گذاشتن آن ها به یاری این مردم مقاوم و زجر کشیده آمدند.

 

علیرضا ایزدی قهرمان وزنه برداری پارا آسیایی نیز امروز با حضور در دفتر آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه مدال طلای خود را به زلزله زدگان استان کرمانشاه تقدیم کرد.

 

این قهرمان شایسته کشورمان در مسابقات پارا آسیایی جوانان که آذرماه سال جاری در امارات متحده عربی برگزار شد موفق به کسب مدال طلای دسته ۴۹ کیلوگرم و افزایش رکورد جهان و آسیای این وزن به میزان یک کیلو گرم شد.

 

گفتنی است،  تیم وزنه برداری کشورمان در این مسابقات که از (۱۷ تا ۲۲ آذر) در امارات برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی شد

.

کد خبر 676945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha