حوزه‌های علمیه طلاب را براساس استعداد آنها بکار گیرند

خبرگزاری شبستان:آیت‌الله علوی گرگانی با بیان اینکه طلاب در حوزه‌های علمیه باید بر اساس استعداد‌های خود به کار گرفته شوند گفت: حوزه‌های علمیه برای رسیدن به نتایج مطلوب باید از افراد با توجه به استعدادهایشان بهره ببرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله علوی گرگانی ظهرامروز(2دی)  در دیدار با مدیر مرکز آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، با تاکید بر ارائه تولیدات و آثار حوزه‌های علمیه به جامعه گفت:باید این آثار در معرض دید همه  قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه طلاب در حوزه‌های علمیه باید بر اساس استعداد‌های خود به کار گرفته شوند گفت: حوزه‌های علمیه برای رسیدن به نتایج مطلوب باید از افراد با توجه به استعدادهایشان بهره ببرد.

 

این مرجع تقلید تصریح کرد: استعداد‌ها و ظرفیت‌های افراد با هم متفاوت است و حوزه های علمیه نیز با توجه به این مطلب باید از هر فرد، در جایی که استعداد دارد، استفاده کند.

 

آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: برخی نیز استعداد دارند اما این استعداد نیاز به شکوفایی و مهارت افزایی دارد و حوزه های علمیه باید در این زمینه تلاش کرده و افرادی را تربیت کنند که آثار آنها در جامعه ملموس باشد.

 

وی تصریح کرد: حوزه‌های علمیه باید بیشترین استفاده را از استعداد‌ها و ظرفیت‌های طلاب داشته باشند چراکه این افراد نعمت هایی هستند که می توانند در رشد و بالندگی جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند.

 

وی با بیان اینکه در گذشته شاهد تربیت بزرگانی در حوزه بودیم که وزنه ای علمی و فرهنگی بودند گفت: امروز نیز از حوزه‌های علمیه چنین انتظاری می رود.

کد خبر 677986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha