کشور مستقل اسرائیل یک دروغ بزرگ تاریخی

خبرگزاری شبستان: یک استاد دانشگاه با بیان اینکه تمدن غرب تفکر تسلط بر دنیا دارد گفت: کشور مستقل اسرائیل یک دروغ بزرگ تاریخی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، عمران علیزاده، استاد دانشگاه  امروز (4دی) در کارگاه آموزشی شبکه روشنگری سپاه قدس گیلان که در سالن شهدای سپاه ناحیه رشت برگزار شد به استکبار ستیزی با محوریت قدس اشاره و اظهار کرد: تمدن اسلامی تمدن بزرگ دنیا شمرده می شود.

 

وی با بیان اینکه از دیر باز تا کنون تمدن غرب تفکر تسلط بر دنیا را دارد گفت: تمدن اسلامی هیچ گاه در این مدت اندیشه تسلط نداشته و از این به بعد هم نخواهد داشت.

 

علیزاده اذعان کرد: تمدن استکباری غرب با نگاه خود برتر بینی می خواهد دنیا را اداره کند.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: برتری همه ملت ها از شعارهای مهم و اساسی تمدن اسلامی است.

 

وی ادامه داد: رفتار و نگاه  واقعی تمدن غرب به جهان اسلام بی احترامی است، اگر یک زمانی هم کشورهای اسلامی را مورد احترام قرار دهند بخاطر نیاز به منابع طبیعی و انسانی شان است و اگر این نیاز از غربی‌ها گرفته شود به تغییر نگاه خواهند پرداخت.

 

استاد دانشگاه به استقلال کشورهای اسلامی پرداخت افزود: سرزمین، ملت و حکومت سه عنصر مهم یک کشور به شمار می آید.

 

وی اضافه کرد: اسرائیل یک کشور، ملت و سرزمین نیست و این یک دروغ بزرگ تاریخی است، سرزمین فلسطین از دیر باز بوده و هست و این سرزمین به فلسطین تعلق دارد و خود حکومتشان را تعیین خواهند کرد.

 

علیزاده به ایالات متحده آمریکا اشاره و اظهار کرد: این کشور درصدد تسلط در کشورهای اسلامی است که با وحدت و هم دلی کشورهای اسلامی هیچ گاه موفق نخواهد شد.

 

استاد دانشگاه اذعان کرد: نفت کالای استراتژیک اسلام شمرده می شود در صورتی که قرار دادهای نفتی در کشورهای اسلامی در سلطه کشورهای اسلامی نیست و این جای تاسف دارد.

 

وی خاطر نشان کرد: عناصر نابود کننده ای در داخل تمدن غربی وجود دارد ما در صدد نیستیم که با نبرد نظامی غرب را حذف کنیم، اگر دست غارت غربی ها و سلطه شان قظع شود تمدن غرب خود به خود نابود خواهد شد.

 

 

کد خبر 678594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha