ایجاد فضای هنردرمانی از اهداف سازمان بهزیستی در خدمات دهی به معلولان است

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور، یکی از اهداف بهزیستی را بسترسازی مناسب برای خودباوری مددجویان و ایجاد فضای هنردرمانی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، افروز صفاری فرد مدیرکل امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره تئاتر معلولان زاگرس به میزبانی کرمانشاه با حضور مسئولان و هنرمندان استان های غربی کشور در محل تئاتر شهر کرمانشاه واقع در مجتمع فرهنگی هنری انتظار برگزار شد، اظهار داشت: انسان از طریق هنر می کوشد که زیبایی را خلق کند.

 

وی با بیان اینکه هنر نیازی به دلیل ندارد، ابراز کرد: هنر وسیله ای برای انتقال احساسات و ایجاد یک ارتباط مناسب است.

 

مدیرکل امور مراکز توانبخشی روزانه و توانپزشکی بهزیستی کشور، یکی از اهداف بهزیستی را بسترسازی مناسب برای خودباوری مددجویان و ایجاد فضای هنردرمانی عنوان کرد.

 

به گفته صفاری فرد، از دیگر وظایف سازمان بهزیستی انعکاس توانمندی های معلولان و تغییر نگرش افراد جامعه به این قشر مهم است و این سازمان علاوه بر توجه به هنر تئاتر در دیگر زمینه ها نیز زمینه حضور معلولان را فراهم کرده است.

 

وی بیان داشت: تلاش سازمان بهزیستی استفاده از ظرفیت مدرسان و اساتید برجسته در راستای شناسایی استعدادهای معلولان  و برگزاری فستیوال ها و جشنواره های اینچنینی ا

کد خبر 678604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha