مردم تساهل و تسامح در خصوص شهرستان فردیس را قبول نخواهند کرد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه های نماز جمعه خطاب به استاندار البرز با تاکید بر این مهم که نباید شهروندان شهرستان فردیس شهروند درجه ۲ تلقی شود، گفت: مردم تساهل و تسامح در خصوص شهرستان فردیس را قبول نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام دکتر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس در خطبه نماز عبادی سیاسی نماز ظهر جمعه امروز (8دی) در مصلی نماز جمعه این شهر گفت: جناب استاندار، مسئولان اطلاعاتی استان منتظر چه اتفاقی در شهرستان فردیس هستید؟!!!

 

حجت الاسلام ایمانی گریزی به تخلفات انتخاباتی در این شهرستان زد و با بیان این مطلب که فعلا وارد این مبحث نمی شوم، تاکید کرد: نمی شود جامعه را به کسانی سپرد که اوضاع را بهم بریزند.

 

این استاد دانشگاه تصریح کرد: جناب استاندار چرا ما باید شهروند درجه 2 تلقی شویم و اگر ما شهروند درجه 2 نیستیم با 500 هزار نفر جمعیت، چگونه است که اولویت های جدی آن دیده نمی شود.

 

وی با بیان این مطلب که توقع و انتظار ما از استاندار البرز که قریب چندماه است مسئولیت این سمت را پذیرفته اند، این است که حکم زدن برای فرماندار و شهردار باید اولویت داشته باشد بر لزوم توجه به این شهرستان تاکید کرد.

 

وی تصریح کرد: هیچ گاه پست های فرمانداری فردیس پر نبوده و معمولا یک تا دو پست خالی بوده است؛ انتظار داریم در خصوص مسائل این شهرستان تاکید داشته باشند.

 

به گفته خطیب نماز جمعه کرج، حکم فرماندار فردیس هم چنان از این اتاق به آن اتاق در وزارت کشور دست به دست می شود.

 

وی با در نظر گرفتن این مطلب که شهرداری فردیس هنوز بودجه شورا را تصویب نکرده است، خاطرنشان کرد: شهردار در دنیایی از مشکلات با دست بسته مانده است.

 

وی تاکید کرد: کارگر خدماتی سه تا چهارماه حقوق نگرفته است شهردار می گوید بودجه به پیمانکار داده شده ولی همچنان حقوق به دست کارگران خدماتی نرسیده است.

 

وی با طرح این پرسش که آیا استاندار منتظر است که این کارگران با خانواده مقابل استانداری به تجمع دست بزنند، تقاضا کرد: منتظر نمانید فاجعه ای در فردیس اتفاق بیافتد بعد بیایید و به مشکل و مسئله رسیدگی کنید.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس در پایان عنوان کرد: چرا دستگاه های نظارتی کاری به این امور ندارند؛ مردم، امام جمعه ها از استاندارمی خواهد که تعیین تکلیف مدیریت، فرمانداری این شهرستان باید زودتر انجام شود.

 

 

کد خبر 679288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha