حمایت منافقین و استکبار جهانی از اغتشاشات اخیر/ مردم پاسخ دشمنان را می دهند

خبرگزاری شبستان: قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اغتشاشات اخیر بعد از اعتراض های ‌آرام مردم به وضعیت اقتصادی، از سوی استکبار جهانی، برخی کشورهای غربی، انگلیس، رژیم صهیونیستی، منافقین و جریان های تکفیری حمایت می شد.

حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: در جریانات اخیر، آنچه در روزهای اول شاهد آن بودیم،‌ اعتراض مردم به وضعیت اقتصادی کشور و در مقابل حقوق های نجومی بود که مردم تلاش کردند گلایه های خود را از این موضوع به گوش مسئولان برسانند.

 

وی با اشاره به اینکه اعتراضات مردم در خصوص مسائل اقتصادی بسیار طبیعی است همانطور که این اعتراض های مردمی در بسیاری از کشورهای دیگر نیز مشاهده می شود، افزود: اما بعد از اعتراض های آرام مردمی، شاهد تحرکات و نشانه هایی از فتنه های آشکاری بودیم که پشت صحنه آن استکبار جهانی، برخی کشورهای غربی، انگلیس، رژیم صهیونیستی، منافقین و جریان های تکفیری بود.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: در شهرستان بیرجند در ۷ دی ماه شاهد اعتراضات آرام مردمی بودیم که از جنس گلایه به مسائل اقتصادی بود و مردم آگاهانه حضور یافته بودند و به سرعت مسیر خود را از خط معاندین جدا کردند.

 

وی با بیان اینکه بعد از آگاه سازی مردم،‌ افرادی که همچنان اصرار به حضور در خیابان ها داشته باشند و در ساعات مشخص شده در اغتشاشات شرکت کنند، آگاهانه و یا غیرآگاهانه به جریان فتنه کمک می کنند، گفت: راهپیمایی مردم بیرجند در راهپیمایی محکومیت هنجارشکنی و توهین به مقدسات اخیر قرار است فردا (۱۴ دی) با حضور پرشور مردم از میدان شهدا به سمت میدان ابوذر برگزار شود.

 

حجت الاسلام نوفرستی افزود: مردم با حضور آگاهانه خود در این راهپیمایی، پاسخی قاطع به دشمنان نظام و انقلاب خواهند داد و باری دیگر بر پیروی و حمایت از ولایت فقیه تاکید خواهند کرد.

 

وی به دولتمردان نیز توصیه کرد با پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه های اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی را کاهش دهند و در مقابل مردم نیز با صرفه جویی و جلوگیری از اسراف، تلاش کنند تا از این مشکلات، با تدبیر و چاره اندیشی رهایی یابند.

 

 

 

 

کد خبر 680232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha