مسئولان پاسخگوی مردم باشند/ دشمن به دنبال قرار دان مردم در برابرنظام است

خبرگزاری شبستان: جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان، با تاکید برضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، افزود: دشمن به دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام مقدس اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان، امروز(13 دی) در راهپیمایی مردم برای محکوم کردن توطئه های دشمنان، گفت: مردم با بصیرت مراقب توطئه های دشمنان باشند.

 

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام است، افزود: دشمن تلاش می کند با اقدامات موزیانه انقلاب را به دست خودمان متلاشی کند.

 

حجت الاسلام صادقی، اظهار داشت: ایجاد نا آرامی در شهرهای کشور و سوء استفاده از احساسات مردم توطئه دشمنان برای ایجاد نا آرامی در کشور است.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با تاکید بر ضرورت بصیرت در برابر توطئه های دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی تمام نشدنی است.

 

وی ابراز کرد:به رغم توطئه های دشمنان در سایه بصیرت و هوشیاری ملت، ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار ید واحد است و وحدت و همبستگی خود را حفظ می کند.

 

حجت الاسلام صادقی، با بیان اینکه مطالبه گری حق مردم است، تاکید کرد: مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند و اجازه ندهند دشمنان از حق مطالبه گری مردم در رابطه با مسائل اقتصادی سوء استفاده کند.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی محکومیت اقدامات اخیر اغتشاش گران مشتی محکم به توطئه های دشمنان است، افزود: مردم ایران اسلامی با بصیرت خود فتنه را به خوبی تشخیص داده و حفظ روحیه انقلابی از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

حجت الاسلام صادقی، این راهپیمایی پیام های زیادی به همراه دارد، اظهار داشت:  مردم در راهپیمایی به دوست و دشمن نشان دادند که پای انقلاب ایستاده اند و به دشمن اجازه نمی دهند با امت روبرو شود.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با خون شهدا آبیاری شده است، بیان کرد: ملت با بصیرت ایران اسلامی اجازه نمی دهد خون شهدای این مرز و بوم پایمال شود.

 

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، با تاکید به اینکه مردم مراقب توطئه های دشمنان باشند، اظهار کرد: افرادی که در این نا آرامی ها شرکت می کنند فتنه زده هستند نه فتنه گر و باید مراقب فریب دشمن باشند.

 

راهپیمایی مردم غیور و انقلابی خرم آباد در محکومیت اقدامات آشوبگران از مصلی الغدیرخرم آباد تا میدان کیو خرم آباد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد برگزار شد.

 

این راهپیمایی در دیگر شهرهای استان لرستان هم با حضور گسترده مردم برگزار شد.

 

کد خبر 680327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha