نشست بصیرتی و روشنگری در اراک برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نشست بصیرتی و روشنگری به‌مناسبت حماسه ۹ دی به همت کانون فرهنگی هنری شهید گل‌محمدی مسجد صاحب الامر(عج) اراک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، معاونت سیاسی سپاه روح الله استان مرکزی در شست بصیرتی و روشنگری که در اراک برگزار شد گفت: حماسه نهم دی‌ ماه حماسه‌ای بی‌سابقه و پرشکوهی بود که خواب را از چشم گستاخان فتنه‌گر گرفت و تجلی بصیرت و بینش مردم و ولایت‌پذیری آنان را به جهانیان نشان داد.

 

بیاتی افزود: اگر از زاویه دیگر به این رویداد تاریخی توجه شود، شعار‌های حماسه ۹ دی، شعار‌های جدیدی بود که از پیوند عشق به ولایت، عاشورا، انقلاب و نفرت از دشمنان حریم ولایت به دست آمده بود و این نشان از اعتقادات سیاسی مذهبی مردم یک کشور داشت.

 

وی اظهار کرد: دشمن می‌خواهد پرچم مقاومت را از ملت غیور ما بگیرد، لذا در این شرایط حساس بصیرت و آگاهی نسبت به توطئه و فتنه‌های آنان مهم‌ترین رسالت و تکلیف برای آحاد جامعه است.

 

معاونت سیاسی سپاه روح الله استان مرکزیافزود: نهم دی روز تاریخی و مایه سربلندی و عزت ملت ایران بود که در واقع ثمره عشق همه مردم به نظام، ولایت فقیه، رهبری، ارزش‌های والای دفاع مقدس و آرمان‌های شهدا و ایثارگران بود.

 

 

در ادامه این نشست احسان صالحی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید گل‌محمدی مسجد صاحب الامر(عج) کوی صالح آباد اراک گفت: روز حماسی 9 دی در تاریخ انقلاب ما به نقطه عطفی تبدیل شده است چرا که در این روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران به برچیده شدن بساط چندین ماهه‌ فتنه‌ نظام سلطه و عوامل داخلی منجر شد و درس عبرتی بزرگ برای تمامی فتنه‌گران و معاندان با نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

لازم به ذکر است، اعضای کانون فرهنگی هنری شهید گل محمدی در تظاهرات محکومیت اغتشاشات اخیر به صورت یکپارچه حضور یافتند.

 

 

 

کد خبر 680484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha