جلوه بصیرت در دیار علم و ایمان/ به عشق رهبر ‌آمدیم

خبرگزاری شبستان: مردم بیرجند دیار علم و ایمان در محکومیت اغتشاشات اخیر توسط فتنه گران طی یک راهپیمایی پرشور، بار دیگر بصیرت و پشتیبانی خود از ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.

خبرگزاری شبستان- خراسان جنوبی؛ همه چیز از مطالبه به حق مردم شرووع می شود اما دشمن خیلی زود نیت شوم خود را علنی کرد و توهین به اعتقادات و مقدسات تنها به شعار ختم نشد و پرچم جمهوری اسلامی ایران و آتش زدند.

 

اغتشاشگران با اقدامات خود، رگ غیرت مردم ایران اسلامی را به جوش آوردند و قلب آنان را جریحه دار کردند اما ملت ایران هیچگاه در برابر هجمه هنجارشکنان اغتشاشگران سکوت نکردند و امروز با حضور خود در مراسم راهپیمایی محکومیت اقدامات آشوبگرانه از سوی اغتشاشگران حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند.

 

مراسم راهپیمایی مردم انقلابی و ولایتمدار بیرجند علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها صبح امروز از میدان شهدای این شهر تا میدان قدس برگزار شد.

 

شعارهایی چون «مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر اسرائیل»، «خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است»، «دست خدا برسر ما خامنه ای رهبر ماست»، «بیرجند ما بیدار است از امریکا بیزار است»، « فتنه گر منافق ننگت باد»، « مفسد اقتصادی دشمن انقلاب است»، «رمز نجات است بصیرت» و« مرگ بر منافق فتنه گر»  از زبان اقشار مختلف مردم از جمله مردان، زنان، کودکان، سالخوردگان و... به گوش می‌رسید و این ملت بصیر و هوشیار نشان دادند که پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ولایت فقیه ایستادند.

 

احمد ستوده در این مراسم در گفتگو با خبرنگار شبستان گفت: مردم همیشه پای انقلاب و خون شهدا ایستاده اند و اجازه نخواهند داد فتنه گران از اعتراضات مردم  و آب گل آلود ماهی بگیرند.

 

وی با تاکید بر اینکه مطالبات مردم به حق است و مسئولان باید پاسخگو باشند، افزود: اما این یک مسئله داخلی است که از راه قانونی باید پیگیری شود و هیچ ارتباطی به کشورهای بیگانه ندارد که بخواهند دخالت کنند و از این طریق به دنبال فتنه و ایجاد اغتشاش در کشور باشند.

 

وی تاکید کرد: امروز مردم با وجود تمام مشکلات اقتصادی برای دفاع از ولایت و انقلاب و آرمانهای امام و شهدا به میدان آمدند و با بصیرت و زمان‌شناسی و با حضور‌ پرشور در راهپیمایی پاسخ قاطعی به فرصت‌طلبان و فتنه‌گران دادند.

 

نرگس میرزایی دانشجوی جوانی است که با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در گفتگو با خبرنگار شبستان اقدامات اغتشاشگران و تخریب اموال عمومی و ایجاد ناامنی توسط دشمنان را محکوم کرد و گفت: کسانی که پرچم ایران اسلامی را آتش زدند نه ایرانی هستند و نه مسلمان.

 

وی ادامه داد: این حرکت ناپسند قلب همه ایرانیان را جریحه دار کرد چرا که خون شهدای بسیاری از ابتدای انقلاب تاکنون برای اهتزاز پرچم مقدس کشورمان ریخته شده است.

 

این دانشجو خواستار برخود قاطع با آشوبگران شد و تاکید کرد: مردم خراسان جنوبی و سراسر ایران اسلامی بصیر و آگاه هستند و اجازه نخواهند داد دیگر این واقعه تکرار شود.

 

آری مرور تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی در طول 40 سال اخیر، درس های عبرت آموز زیادی را پیش روی این ملت ‏قرار داده است، انقلابی که از همان ابتدا تنها به پشتوانه حمایت میلیونی مردمی مسلمان در مقابل توطئه دشمنان تاکنون محکم و استوار ایستاده است.

 

امروز راهپیمایی کنندگان با مشت‌هایی گره‌کرده و با حمل تصاویری از رهبر فرزانه انقلاب و پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران نفرت و انزجار خود را از آشوب‌گرایان روزهای اخیر اعلام کردند و با حضور پرشور و گسترده خود در محکومیت اغتشاشات اخیر حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی آفریدند.

 

برخی از مردمی که امروز به راهپیمایی ‌امده بودند با حمل دست نوشته هایی از جمله « مسئولین ذوق زده نشوید؛ به عشق رهبر آمده ایم» همچنان بر حل مشکلات اقتصادی و حمایت قاطعانه از رهبر تاکید کردند.

 

گفتنی است دغدغه هاي رهبر معظم  انقلاب اسلامی، نسبت به «مسئله‌ی اقتصاد» و «حل مشکلات معیشتی مردم» بر هیچ کسی پوشیده نیست و یکی از موضوعات اصلی و مهم در بیانات رهبر انقلاب اسلامی است. اهمیت موضوع از منظر رهبر معظم انقلاب تا آنجاست که ایشان در شرایط فعلی، اقتصاد را «مسئله‌ی اول کشور» معرفی می‌کنند لذا مسئولان نباید مشکلات مردم و گلایه‌های مردم را نادیده بگیرند بلکه می طلبد مسئولان به این مهم توجه بیشتری کنند و پاسخگو مطالبات به حق ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار  ایران اسلامی باشند و به حل این مشکلات بپردازند.

 

بر این اساس است که رهبر معظم انقلاب اسلامی «کمک به اقتصاد کشور» را «جهاد» معرفی کرده‌اند «امروز هر کسی بتواند به اقتصاد کشور کمک بکند، یک حرکت جهادی انجام داده است. این جهاد است» و «بزرگ‌ترین مبارزه‌ی با آمریکا کار کردن در این کشور است؛ کار، کار، تلاش، مجاهدت برای اصلاح امور کشور. این بزرگ‌ترین مبارزه‌ی با آمریکاست. چون آمریکاییها این را نمی‌خواهند. مسئولان دولتی و بخشهای مختلف باید برای ایجاد اشتغال و مبارزه با فساد و باز کردن گره‌های امور معیشت مردم و رونق دادن به اقتصاد کشور، حقیقتاً کار و تلاش کنند. هر کس در این زمینه‌ها مجاهدت و کار کند، بزرگ‌ترین مبارزه را با آمریکا کرده است.»

 

 

 

کد خبر 680495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha