اغتشاش، بی‌نظمی و آشوب برخلاف مصالح و امنیت ملی است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه سنندج با اشاره به اغتشاشات اخیر که توسط بعضی آشوبگران انجام شد، گفت: اغتشاش، بی‌نظمی و آشوب برخلاف مصالح و امنیت ملی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، ماموستاعبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز (15 دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: اگر کسی اعتراضی دارد باید در چار چوب قانونی باشد.

 

وی با بیا اینکه اغتشاش، بی‌نظمی و آشوب برخلاف مصالح و امنیت ملی است، افزود: اغتشاشات، اخیر در چند شهر کشورمان دسیسه‌ها و توطئه‌های ضد انقلاب و استکبار جهانی است و آنها چشم دیدن امنیت و آسایش ایران ندارند.

 

این مقام مسئول اظهار داشت: آشوبگری و زیان‌رساندن به بیت‌المال موجب شادی دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.

 

وی افزود: مردم کشورمان باید همیشه با بصیرت و دشمن‌شناسی مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شوند.

 

ماموستا خدایی با اشاره به اهمیت تقویت امنیت و آسایش در کشور بیان کرد:  تلاش در راستای تقویت امنیت و آسایش کشور از واجبات است و همه باید در راستای آن نهایت تلاش را انجام دهیم.

 

وی افزود: مسئولان باید خواسته های مردم و مشکلات آنها را از راه قانونی پیگیری کنند زیرا مطالبات مردمی از مسئولان خواسته به حقی است و نباید مسئولان در این راستا کوتاهی از خود نشان دهند.

 

امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان کرد: انشاالله همه مردم با وحدت و برادری دست در دست هم جهت تحکیم انقلاب برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش کنند.

 

کد خبر 680541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha