حماسه ۱۳ دی ماه وظیفه مسئولان در تقویت خدمت به مردم را صد برابر کرد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه خرم آباد، با اشاره به اینکه مردم در حماسه ۱۳ دی ماه عمق علاقه و تعهد خود به انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دادند، افزود: حماسه ۱۳ دی ماه وظیفه مسئولان را جهت خدمت به مردم صد برابر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز (15دی) در خطبه های نماز جمعه، گفت: در اغتشاشات اخیر گروه های معاند و ضد انقلاب تلاش کردند از حق مطالبه گری به حق مردم برای حمله به انقلاب اسلامی و استفاده کنند.

 

وی با اشاره به وجود افراد غیر بومی در بین معترضان به مسائل اقتصادی در استان، بیان کرد: افراد غیر بومی با حضور در صف های مردم حق مدنی مطالبه گری مردم را به اغتشاش و نا آرامی تبدیل کردند.

 

آیت الله میرعمادی، اظهار داشت: ریشه و منشا اصلی نا آرامی های اخیر، مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان صعودی است.

 

وی با اشاره به حمایت های رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اعتراض های مردمی، ابراز کرد: افراد غیر بومی در سف اعتراض های مردمی به مشکلات اقتصادی حاضر شدند و با تخریب اموال عمومی حتی پرچم کشور را به آتش کشیدند.

 

وی خاطرنشان کرد: به حمد الله مردم آگاه و با بصیرت ایران اسلامی خود را صف اغتشاشگران جدا کردند.

 

راهپیمایی 13 دی توطئه های دشمنان را بار دیگر در هم پیچید

 

خطیب جمعه خرم آباد، راهپیمایی مردمی 13 دی ما را حماسه ای جاویدان از ملت ایران نامید و افزود: مردم هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با حضور خود جوش در راهپیمایی 13 دی با دیگر توطئه دشمنان را در هم پیچید.

 

وی افزود: حماسه مردمی 13 دی جلوه ای از بصیرت و دشمن شناسی مردم است و بار دیگر مردم عهد و پیمان خود به آرمان های انقلاب را فریاد زدند.


آیت الله مبرعمادی، با بیان اینکه در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم از پیر تا جوان آمده بودند، افزود: این راهپیمایی نمایش عهد و وفاداری ملت به نظام، انقلاب و ولایت بود.

 

حماسه 13 دی، برگ زرینی بر تاریخ مقاومت مردم لرستان است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، حضور مردم لرستان در این حماسه را برگ زرین دیگری بر تاریخ مقاومت مردم لرستان نامید و افزود: مردم لرستان به جهانیان نشان دادند که پای عهد خود با رهبری و انقلاب ایستاده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: این حماسه مردمی مشتی محکم به توطئه های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی بود و با این اقدام مردمی سیلی محکمی به فتنه گران زده شد.

 

آیت الله میرعمادی، با تقدیر از مردم بویژه مردم با بصیرت استان لرستان، بیان کرد: مردم با خلق این حماسه به جهانیان نشان دادند که انقلاب اسلامی ریشه در دل مردم دارد.

 

امام جمعه خرم آباد، با تاکید برضرورت تلاش مسئولان برای رفع دغدغه های مردم، ادامه داد: این حماسه مردمی وظیفه مسئولان را برای رفع مشکلات مردم صد چندان کرد.

 

وی با تاکید به اینکه مسئولان وظیفه دارند که به فکر مردم باشند و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند، افزود: حماسه 13 دی ماه تلنگری جدی برای مسئولان است که باید بیشتر به مردم اعتماد کنند.

 

اعتماد به مردم بستر تعالی کشور است

 

آیت الله میرعمادی، با تاکید به اینکه اعتماد به مردم بستر تعالی کشور، خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات اقتصادی، اشتغال و معیشت مردم باید مسئولان در جهت عمل به رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب حرکت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت:  تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی برای رفع مشکلات اقتصادی کشور ضروری است.


سخنرانی در خصوص سالروز قیام خونین مردم قم  و 17 دی ماه سالروز کشف حجاب از دیگر محورهای سخنرانی امام جمعه خرم آباد بود.

کد خبر 680550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha