خروش مردم استان سمنان علیه اغتشاش

خبرگزاری شبستان: امروز مردم استان سمنان با حضور در خیابان ها، خروشی بی‌نظیر علیه اغتشاشگران چند روز اخیر داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، به دنبال بروز برخی اغتشاشات در کشور ، مردم همیشه در صحنه استان سمنان با حضور در راهپیمایی بزرگ، علیه اغتشاشگران و تخریب‌کنندگان اموال عمومی خروشیدند و نسخه آنها را پیچیدند.

 

مردم مومن و متعهد استان سمنان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

 

در این راهپیمایی خودجوش مردمی، اقشار مختلف مردم، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان حضور داشتند و شعارهای مرگ بر امریکا، مرگ بر آل سعود خبیث، مرگ بر فتنه گر، این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و دشمنان اسلام و ایران زدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مردم امروز آمده بودند تا نشان دهند حسابشان از آشوبگری‌هایی که طی چند روز گذشته توسط تعداد معدودی اغتشاشگر در کشور رخ داد، جدا است و آن‌ها همچنان پای آنچه خون داده‌اند، ایستاده‌اند.

 

راهپیمایی  محکومیت اقدامات اخیر فتنه‌گران مرکز استان سمنان، امروز  ساعت 10 صبح از میدان مشاهیر به‌سمت میدان سعدی، در شهرستان های  شاهرود ساعت 10 صبح از میدان جمهوری اسلامی به سمت میدان آزادی، گرمسارنیز ساعت 10صبح از میدان انقلاب به سمت میدان امام خمینی(ره) وهمچنین آرادان ساعت 10صبح ز مسجد صاحب‌الزمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) به سمت میدان امام خمینی(ره) برگزار شد.

 

همچنین در شهرستان های دامغان، میامی،سرخه ومهدیشهر نیز دیروز بعد از نماز جمعه با حضور پرشور وگسترده مردم برگزار شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 680684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha