حمایت مردمی بهترین پاسخ به فتنه‌گران و دشمنان نظام است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حضور و حمایت مردمی را بهترین پاسخ به فتنه‌گران و دشمنان نظام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی امروز(16دی) در جمع مردم سمنان  با اشاره به حوادث اخیر کشور گفت: باید بدانیم، فتنه علیه نظام اسلامی هرگز پایان نمی یابد.

 

وی با بیان اینکه  اتفاقات روزهای اخیر در نقشه های سال ها پیش دشمنان برنامه ریزی شده بود اضافه کرد: پروژه ناآرامی اخیر متشکل از سه ضلع آمریکایی، صهیونیستی و سعودی است که از سال ها قبل توسط مسئول سابق مبارزه با تروریسم سازمان سیا و یک افسر اطلاعاتی موساد طراحی شده است و هزینه آن را نیز آل سعود بر عهده دارد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران،  آشوبگران را مزدوران اجانب خواند و اضافه کرد: اسناد نشاندهنده  وابستگی عوامل آشوب  به اجانب و مزدور امریکا است.

 

محمودی پوشش های این توطئه نیز در ابتدا اعتراض به گرانی، به پرداخت قبوض و مالباختگان و بازنشستگان اعلام کردو افزود: در مرحله بعد درگیری با ماموران و مسئولان و ایجاد ناامنی و در نهایت سرنگونی نظام بود.

 

وی اضافه کرد: بله، قبول داریم که یک زمینه اجتماعی مانند گرانی، یا مشکلات برخی از موسسات مالی وجود داشت، که اگر بیشتر مورد توجه قرار می گرفت، شاید دشمنان فرصت سوء استفاده پیدا نمی کردند، آن ها از یک بستر اجتماعی برای اغراض خود سوء استفاده کردند، اما خداوند دشمنان ما را احمق قرار دارد، تا به مقدسات جسارت کرده و پرچم جمهوری اسلامی که مظهر غرور و عزت ملی است، را به آتش بکشند، حسینیه را بسوزانند و امام زاده و قرآن را آتش بزنند و اموال عمومی را تخریب کنند.

 

آشوب‌گران هیچ سنخیتی با مردم ندارند

امام جمعه موقت ورامین  با تاکید بر اینکه آشوب‌گران هیچ سنخیتی با مردم ندارند ادامه داد: فتنه‌گران در وقایع اخیر به اسم مردم و حمایت از آنها فتنه کردند و در حقیقت فتنه‌گران مطالبات اجتماعی مردم را پل کردند.

 

وی با تمجید از حضور مردم سمنان در حمایت از نظام و محکومیت فتنه‌گران ادامه داد: مردم امروز اعلام کردند که ما اگر انتقاد و حرفی هم داشته باشیم آن را از مسیر قانونی آن دنبال می‌کنیم.

 

محمودی با بیان اینکه مسئولان نظام باید به مطالبات ملت توجه کنند افزود: مدیران در جمهوری اسلامی باید به میان مردم رفته و درد آنها حس کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، با اشاره به حمایت‌های همیشگی مردم از نظام اسلامی یادآوری کرد: سردمداران آمریکا هیچ گاه نتوانستند ملت ایران را بشناسند، فرهنگ و تمدن ایرانی، غیرت ایرانی و ذوب شدن ایرانی ها در ولایت و اسلام را درک نمی کنند، تمام نقشه های آمریکایی ها آب در هاون کوبیدن است، ملت ایران ممکن است، از درون خود نقد و گله ای داشته باشد، اما هرگز به این عناصر مزدور و پلید بها نداده و با آن ها هم نوا نخواهد شد.

 

مردم پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ایستادند

امام جمعه موقت وارامین با بیان اینکه این مردم پای انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن ایستادند افزود: هیچ مسئولی اجازه ندارد برخلاف خواست این مردم گام بردارد.

 

وی تصریح کرد: دشمنان نظام اسلامی بدانند، که این نظام برای همیشه پا برجاست و برای این که پرچم ایران اسلامی بالا باشد هزاران هزارشهید تقدیم کرده ایم، و ولایت فقیه(رهبری) را به عنوان نایب امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) قبول داریم و مطیع امر او هستیم درکنار این هم مشکلات ما به وجود امام خامنه ای می بالیم

کد خبر 680742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha