لبه تیغ دشمنان، ضربه به رهبری و اختلال در انقلاب است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه یزد ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر توسط فتنه گران گفت: لبه تیغ دشمنان، ضربه به رهبری و اختلال در انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری، امام جمعه یزد امروز (17 دی) در مراسم راهپیمایی « بصیرت» به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر در سطح کشور در میدان امیر چخماق یزد گفت: از مردم عزیزمان تشکر می کنیم که با صبوریت و عدم همراهی با آشوبگران بار دیگر مشتی محکم به دهان استکبار کوبیدند.

 

وی افزود: شما مردم و ملتی بیدار هستید که شاهد انواع فتنه ها بوده اید و امروز نیز همچنان شاهد فتنه انگیزی استکبار و آمریکا هستید و در مقابل آن ها می ایستید.

 

امام جمعه یزد خاطرنشان کرد: فتنه ها زمانی ایجاد می شود که هوای نفسانی بر انسان ها حاکم می شود و این فتنه ها را دشمن ایجاد می کند.

 

آیت الله ناصری تصریح کرد:در مقابل این فتنه ها که لب تیغشان اختلال در انقلاب و ضربه به رهبری و دور کردن مردم از رهبری است همیشه ملت بیدار و در صحنه هستند که بدانیم که آماج حمله آنها ولایت است و دستور امیر المومنین ( علیه السلام) است که موج های فتنه را بشکنید و به سفینه نجات اهل بیت ( علیهم السلام) و ولایت متوسل شوید.

 

وی افزود: اگر میخواهید فتنه ها اثر نکند باید در مقابل آنها با ولایت بیایستید و با ولایت و رهبری و مسیر امام حسین ( علیه السلام) راه را با بصیرت و بینایی داشته باشید.

 

امام جمعه یزد گفت: مردم و جوانان باید در مقام حفظ انقلاب و مسیر اسلام و اهل بیت ( علیهم السلام) مقاومت کنند و در مقابل فتنه انگیزی های دشمنان در بخش های مختلف از جمله فضای مجازی بایستند.

 

آیت الله ناصری بیان کرد: آتش دشمن ضربه به ولایت و رهبری است و دشمنان نیز در تلاش هستند تا شایعه و دروغ مردم را از راه گمراه کنند و در این راستا نیز اگر بینایی را به کار نیاندازیم دشمن را از دوست نمیتوانیم تشخیص دهیم و موفق نخواهیم شد.

 

وی افزود: اگر در مسیر تقوا حرکت کنیم و بایستیم خدا نیز همانطور که وعده داده است پیروز خواهیم شد.

 

امام جمعه یزد ادامه داد: حکومت و دولت نیز بدانند که حرکت جدید باید برپا شود و انقلاب در بخش های مختلف از جمله اقتصاد ایجاد شود و در این راستا نیز نخبگان دانشگاه ها نیز بایستی فعال شوند و با استفاده از نیروهای متخصص طرح های جدید را ایجاد کنند.

کد خبر 681023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha