مشروعیت مسئولان به واسطه خدمت به مردم است/ بودجه ۱۱ میلیارد تومانی فردیس ناچیز است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه شهرستان فردیس با تاکید بر اهمیت جایگاه مشروعیت مسئولان به واسطه خدمت به مردم گفت: بودجه ۱۱ میلیارد تومانی اختصاص داده شده برای شهرستان فردیس ناچیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس با حضور در آئین تکریم و معارفه فرماندر شهرستان فردیس که امروز شنبه (23دی) در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، گفت: مشروعیت مسئولان با خدمت به مردم ایجاد می گردد.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس با قدردانی از خدمات چند ماهه اخیر استاندار البرز دکتر محمدعلی نجفی، عنوان کرد: خدمت به مردم یکی از با اهمیت ترین کارهای مسئولان است که در چند ماهه اخیر از طرف استاندار البرز شاهد اقدامات موثری در این زمینه بودیم.

 

وی به مسئله شهرستان نامیده شدن فردیس اشاره کرد و گفت: شهرستان نامیده شدن فردیس با کاستی ها و کمبودهای اداری و ... همراه بود با این وجود از شهرستان شدن فردیس نارحت نیستیم.

 

به گفته دکتر ایمانی، مردم شهرستان فردیس از امکان یک سایت اداری هم محروم هستند و اداره های دولتی آن ملکی نیست، بلکه استیجاری است.

 

وی با تأمل بر ضرورت شکل گیری یک شهرک اداری برای فردیس خاطرنشان کرد: ضروری است متناسب با نیاز شهرستان فردیس یک شهرک اداری برای آن در نظر گرفته شود تا شاهد تحولات رو به رشد این شهرستان باشیم.

 

حجت الاسلام ایمانی به استفرار انبار نفت استان در این شهرستان اشاره کرد و توضیح داد: انبار نفت استان در این شهرستان مستقر است در حالی که ناحیه پخش فراورده های نفتی ندارد، همچنین ساختمان نیروی انتظامی موقعیت جغرافیایی مطلوبی ندارد.

 

امام جمعه شهرستان فردیس در پایان عنوان کرد: برای شهرستان فردیس تخصیص بودجه 11 میلیارد تومانی بسیار ناچیز است و این میزان بودجه پاسخگوی نیاز مردم نیست.

 

 

کد خبر 682113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha