توسعه کسب و کار مانع آسیب اجتماعی « اعتیاد » است

خبرگزاری شبستان: استاندار البرز با اعلام خبر راه اندازی میز خدمت در اداره های استان گفت: یکی از بسترهای خدمت رسانی به مردم ایجاد کسب و کار است که این امر مانع جدی آسیب اجتماعی چون اعتیاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فردیس امروز شنبه 23 دی با حضور استاندار، امام جمعه شهرستان فردیس و جمع دیگری از مسئولان ارشد استانی در سالن همایش های دانشگاه حکیم فردوسی برگزار شد.

 

طی این آئین از زحمات و فعالیت های حمید احدی، فرماندار سابق این شهرستان تقدیر شد و ابوالفضل اینانلو به عنوان فرماندار جدید شهرستان فردیس شد.

 

محمدعلی نجفی، استاندار البرز طی این آئین گفت: راه اندازی «میز خدمت» در تمام اداراه های استان امری ضروری در جهت خدمت هر چه مطلوب تر به مردم است.

 

وی خدمت به مردم را امری مهم و با اهمیت خواند و گفت: آن چنان که در دین و در توصیه های دینی ما بارها بر آن تاکید شده است مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند.

 

نجفی در بخش دیگر سخنان خود به مقوله آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروزه آسیب های اجتماعی هم چون اعتیاد از جمله آسیب های جدی برای خانواده ها است به همین منظور اردوگاه غبرالگری معتادان متجاهر به زودی در البرز راه اندازی می شود.

 

وی با بیان اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی توضیح داد: ارتقاء فضای کسب و کار در مسیر سرمایه گذاری برای رونق اقتصادی یکی از زمینه های پیشگیری از اعتیاد است.

 

استاندار البرز تاکید کرد: پیشگیری مهم ترین عامل در خصوص بروز آسیب هایی چون اعتیاد است به همین منظور کار و کارآفرینی به صورت جدی در برنامه های استاندرای استان قرار دارد.

 

 

کد خبر 682170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha