توجه به كیفی سازی برنامه ‌های « ایام ‌الله دهه فجر»

خبرگزاری شبستان: فرماندار یزد گفت: کیفی سازی برنامه ‌های « دهه فجر»، موجب جذب بیش ‌از پیش جوانان به فرهنگ انقلاب و موجب افزایش نشاط اجتماعی در جامعه می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در شهرستان یزد به ریاست فرماندار یزد و با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و جمعی دیگر از مدیران ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

 

مصطفی سالاری، فرماندار یزد در این جلسه ضمن تبریك میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار و با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه ‌تر جشن‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: با توجه به برنامه‌ ریزی‌ های صورت گرفته برنامه ‌های متنوع و باشکوه‌ تری در ایام ‌الله دهه فجر نسبت به سال ‌های گذشته در شهرستان برگزار می شود.

 

فرماندار یزد با بیان اینكه مراسم‌های مربوط به این ایام باید همراه با یک‌ شور و نشاط خاصی در جامعه باشد افزود: در سال جاری باید از برنامه ‌ها و اقدامات کلیشه‌ ای كه در سال‌ های گذشته انجام می‌ شده است، پرهیز شود و با اجرای برنامه ‌های متنوع و خلاقانه ضمن كیفی سازی در راستای افزایش نشاط عمومی جامعه باشد.

 

وی با اشاره به مردمی بودن حركت انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان كرد: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر حركت‌ های مردمی بوده و در این زمینه ادارات و نهاد های مختلف با همكاری سازمان‌های مردم ‌نهاد بستر برای مشاركت همه اقشار جامعه را در جشن‌ های انقلاب فراهم کنند.

 

سالاری در ادامه با اشاره به اینكه امروز با نسلی روبرو هستیم كه زمان انقلاب را درك نكرده و با پرسش‌های مختلفی روبرو است افزود: ارائه ارزش ‌هایی كه انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل‌گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.

 

عالی‌ترین مقام اجرایی شهرستان در پایان بابیان اینكه وحدت و انسجام باید محور اصلی جشن‌ های انقلاب اسلامی باشد تصریح كرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و یکپارچگی آحاد ملت به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید که در شرایط کنونی جامعه، بیش از هرزمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب که باهدف ایجاد تفرقه سعی در کمرنگ نمودن آیین‌های دهه فجر است، خنثی شود.

کد خبر 684795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha