نفع دنیا و آخرت در خدمت به مردم است

خبرگزاری شبستان: تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه نفع دنیا و آخرت در خدمت به مردم است، گفت: مردم پشتوانه نظام اسلامی هستند که با ایستادگی و مقاومت خودشان این نظام را حفظ کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) امشب (7 بهمن) در شورای اداری استان فارس که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، با اشاره به اینکه نفع دنیا و آخرت در خدمت به مردم است، گفت: این سفر ها موجب مسرت بیشتر برای آحاد مردم عزیز این استان می شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسئله تولید و اشتغال که از اهداف این سفر بوده، مسئله ارزشمندی است که در راستای اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند، اجرا می شود، تاکید کرد: توجه به جوانان توصیه پیامبر (ص) و جز سیره عملی بزرگان اسلام است.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امروز در آستانه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب هستیم و بهای زیادی از ناحیه مردم ایران اسلامی برای پیروزی آن و صیانت از آن پرداخت شده است، افزود: دشمنان انقلاب، لحظه ای آرام نداشتند و سعی دارند و نسل جوان را به دستاوردهای این انقلاب ناامید کنند که عکس رفتاری است که ما باید انجام دهیم.

 

آیت الله دستغیب با اشاره به اینکه باید مسائلی که باعث آگاهی و روشنگری می شود، تبیین شود، ما باید در عمل کاری کنیم که مردم ما راضی باشند، تاکید کرد: مردم پشتوانه نظام اسلامی هستند که با ایستادگی و مقاومت خودشان این نظام را حفظ کردند.

 

تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه رفتار عملی سرلوحه برنامه ها باید باشد و وقتی مردم متوجه می شوند کاری به نفع آنان انجام می شود، شادمان می شوند و باید از این مسئله تقدیر کرد، بر لزوم حفظ وحدت بین اقشار مختلف جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: در قرآن کریم و روایات هرجا نگاه می کنیم مسئله به حفظ وحدت، تاکید شده و اسلام بر 2 کلمه توحید و وحدت کلمه بنا شده است و از این رو نباید از وحدت کلمه غافل شویم.

 

 

کد خبر 685409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha