آغاز به کار کمیته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پایان دهه فجر ۹۶

خبرگزاری شبستان: دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به برنامه های دهه فجر امسال و آغاز چهلمین سالگرد دهه فجر گفت: کمیته چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از پایان دهه فجر ۹۶ آغاز به کار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد سعید زارع، دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد امروز (8 بهمن) در نشست کمیته فضاسازی و خدمات شهری ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امسال ما دهه فجر را همزمان با ایام فاطمیه ( سلام الله علیها) داریم که باید به این مناسبت توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

وی افزود: با اساس استفتا مقام معظم رهبری در خصوص ایام فاطمیه ( سلام الله علیها) ما نیز سه روز را با توجه به شهادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها) برنامه متناسب با این ایام داریم و با فجر فاطمی برنامه های خود را برگزار می کنیم و در این راستا نیز پس از این روزها برنامه های مختلفی داریم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خاطرنشان کرد: توجه به جاذبه های شهری  تبلیغات شهری مهمترین برنامه های ما است که در این زمینه ما معتقدیم تمامی دستگاه ها بایستی همگام با مردم در این زمینه وارد شوند.

 

زارع بیان کرد: برپایی ایستگاه های صلواتی یکی از تاکیدات ما است که حتی مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند و از این طریق نیز پخش آهنگ های انقلابی و فضاسازی را دنبال می کنیم.

 

وی گفت: چهلمین سالگرد نقطه عطفی است که باید به این مناسبت برنامه های مختلفی را داشته باشیم و از پایان فجر 96  کمیته بزرگداشت چهلمین سالگرد را راه اندازی می کنیم.

 

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان مهمترین برنامه ما است که  از تمامی نقاط شهر یزد مردم به سمت میدان امیرچخماق آمده و راهپیمایی می کنند.

 

زارع در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم در این زمینه مشارکت مردمی را داشته باشیم و امسال نیز همچون سال های گذشته ایام الله دهه فجر را پرشور برگزار کنیم.

کد خبر 685588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha