برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۸۰ مدرسه

خبرگزاری شبستان: مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی، از برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۸۰ مدرسه همزمان با دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ یاسر خطیب، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی امروز چهارشنبه در نشست خبری اظهارداشت: این نمایشگاه در سه محور اصلی «دیروز ما، امروز ما و فردای ما» برگزار می شود که هر مدرسه در خصوص «انقلاب اسلامی» تولید محتوا خواهد کرد.

 

وی، سه محور اصلی فعالیت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان را بصیرت افزایی، تجربه سازی و ارتقای سطح انگیزه دانش آموزان معرفی کرد و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء سطح انگیزه و احساس تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل، آشناسازی با شخصیت و آرمان های امام راحل، تقویت روحیه انقلابی، برانگیختن خلاقیت و توانمندی دانش آموزان، تحقق دو ماموریت نیروسازی و هم افزایی و همکاری بین دانش آموزان عنوان کرد.

 

خطیب یادآورشد: این نمایشگاه سه راهبرد اصلی انگیزه بخشی و حساسیت آفرینی، بصیرت آفرینی و معرفت بخشی و رفتار سازی و تجربه آفرینی را به همراه دارد.

 

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با همکاری تعدادی از گروه های دانش آموزی شکل می گیرد و هرکدام از این گروه ها با انتخاب یکی از محورها و تولید محصولات نمایشگاهی بر پایه ابتکار در غرفه ها به روایت گری در باب موضوع های انتخابی می پردازد.

 

وی با بیان اینکه نمایشگاه های مدرسه انقلاب استان هر ساله جز 10 استان برتر بوده، گفت: ما توانسته ایم 400 شهید دانش آموز خراسان شمالی را سرگذشت پژوهشی کرده و به چاپ برسانیم.

 

گفتنی است، نمایشگاه مدرسه انقلاب شنبه 14 بهمن ماه  با حضور استاندار خراسان شمالی و نماینده ولی فقیه در استان در دبیرستان دخترانه صدرا افتتاح می شود.

کد خبر 686451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha