۴۴ طرح عمرانی و اقتصادی در سمنان افتتاح می شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار سمنان از افتتاح ۴۴ طرح عمرانی و اقتصادی همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سیدعباس دانایی شامگاه (11بهمن) در نشست خبری به مناسبت ایام الله دهه فجر ضمن تبریک این ایام وگرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس،گفت: همزمان با دهه فجر سالجاری بطور همزمان 44 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار 69 میلیارد و 466 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

 

وی با بیان اینکه از این تعداد طرح ها 37 پروژه عمرانی است اضافه کرد: طرح‌های عمرانی شهرستان سمنان در دستگاه‌های شهرداری، حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، توزیع برق، برق منطقه‌ای، راه‌آهن، بنیاد مسکن، نوسازی مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری، دهیاری‌ها، دانشگاه سمنان، ارتباطات و فناوری، شرکت شهرک‌های صنعتی، آبفای شهری، دانشگاه علوم پزشکی و هواشناسی با اعتبار 45 میلیارد و 80 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

 

دانایی با اشاره به افتتاح هفت پروژه اقتصادی شهرستان سمنان در دهه فجر امسال در شهرستان سمنان اظهارداشت: برای این پروژه های اقتصادی بالغ‌بر 24 میلیارد و 366 میلیون تومان هزینه شده که با بهره‌برداری از این طرح‌های اقتصادی اشتغال به کار 110 نفر فراهم می‌شود.

 

وی تصریح کرد : شرکت توزیع برق با 13 طرح و دهیاری ها با هفت طرح بیشترین طرح آماده بهره داری در هفته گرامیداشت دهه فجر را به خود اختصاص دادند.

 

فرماندار سمنان همچنین از کلنگ زنی 11 طرح با 23 میلیاردو123میلیون تومان خبردادوگفت: این پروژه ها در راه‌آهن، منابع طبیعی، راه و ترابری، دهیاری‌ها، آبفای روستایی، نوسازی مدارس و میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان سمنان کلنگ زنی می شود.

 

وی گلباران مزار شهدا، ملاقات عمومی مسوولان دستگاه های اجرایی با مردم قبل از نماز مغرب و عشاء در مسجد اهل بیت شهرک گلستان ،نواختن زنگ انقلاب در تمام مدارس،  رژه موتورسواران، اجرای طرح 10 شب 10 مسجد را از جمله برنامه های هفته گرامیداشت دهه فجر در این شهرستان برشمرد.

 

دانایی با بیان اینکه برنامه‌ها و مراسم متعدد، شاد و متنوعی در شهرستان سمنان در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود،گفت:برنامه‌های این ایام به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و تدوین شده تا در راستای ایجاد وحدت و همکاری میان مردم و مسؤولان، ایجاد نشاط و امید اجتماعی و همچنین با شناساندن آرمان‌های انقلاب اسلامی و دستاوردهای این پیروزی بزرگ به نسل جوان گام برداشته شده است.

 

فرماندار سمنان با بیان اینکه تمام ارائه خدمات مسئولان در راستای مسیر خدمت به مردم است، افزود: گره گشایی و رفع مشکلات مردم هدف و ماموریت اصلی مسئولان نظام است.

کد خبر 686551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha