طرح صالحین در بهزیستی یزد اجرا می‌شود

طرح صالحین به منظور تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه های مختلف تربیتی، فرهنگی، تقویت باورهای دینی و توسعه اخلاق و رفتارهای اسلامی در میان کارکنان بسیجی بهزیستی اجرا شد.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از استان یزد، حمید آسوده، رئیس اداره نیروی انسانی و پشتیبانی سازمان بهزیستی استان یزد با اعلام این خبر گفت: هدف از اجرای این طرح، تعالی معنوی توام با رشد ایمان آگاهانه و بصیرت کارمندان بسیجی بهزیستی است.
 

وی در خصوص نحوه اجرای طرح صالحین، خاطرنشان کرد: این طرح با تشکیل حلقه های تربیتی شکل می گیرد که در آن افراد در حلقه های 15 تا 20 نفره کنار هم نشسته و یک نفر به عنوان مربی مطالب مربوط به مسائل تربیتی و موضوعات روز را ارائه می دهد.
 

دبیر طرح صالحین در سازمان بهزیستی استان یزد با بیان اینکه مباحث در این حلقه های تربیتی به صورت مباحثه پیش می رود، اظهار داشت: افراد هر سوالی که داشته باشند از مربی می پرسند و پاسخ خود را در یک فضای دوستانه و صمیمی دریافت می کنند.
 

به گزارش روابط عمومی بهزیستی یزد، آسوده، مهم ترین رکن اجرای این طرح را ارتباط مربی و استاد با اعضای گروه به صورت حلقه متصل در فضای خارج از جلسه دانست و خاطرنشان کرد: مهم ترین حسن حلقه های تربیتی جمعیت محدود آن است که افراد برای مربی گروه در هر شرایطی به سهولت قابل دسترس هستند و مربی در طول ایام هفته می تواند ارتباط عاطفی و معنوی برقرار کند.
 

وی کارکردهای فردی، جمعی و سازمانی را سه کارکرد گروه های تربیتی ذکر کرد و گفت: اعتماد بیشتر مردم و خانواده ها به بسیج با توجه به رشد اخلاقی و معنوی اعضای پایگاه ها، تربیت مدیران کارآمد برای پایگاه ها، ارتقای رشد و منزلت بسیج و بسیجیان، اصلاح رفتارها و رفتارسازی مطلوب در بین بسیجیان و ایجاد و تقویت روحیه مطالعه و کتابخوانی از جمله خروجی های این حلقه های تربیتی است.

 

پایان پیام/

کد خبر 68743

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha