برگزاری جشن جوانه ها برای بیش از 25 هزار دانش آموز لرستانی

زنگ جوانه ها برای 25 هزار و 800 دانش آموزان پایه اول راهنمایی استان لرستان نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد جعفر لرستانی، معاون پشتیبانی و تامین نیروی انسانی استانداری لرستان، امروز (31 شهریور) در مراسم زنگ جوانه ها که در مدرسه بحرالعلوم خرم آباد با حضور مسئولان استان و شهرستان برگزار شد، گفت: امروز عرصه جهاد و نبرد از عرصه فیزیکی به صحنه دانشگاه و مدارس کشانده شده است.


وی با بیان اینکه تحول در هر جامعه ای مرهون دانش آموزان ودانشجویان آن کشور، افزود: امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی ضربه به دانش آموزان و دانشجویان است.


لرستانی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی باید پیش قراول رشد و توسعه در جهان اسلام باشد، اظهار داشت: این امر نیازمند دانش آموزان و دانشجویان فعال و مخترعان و مکتشفان توانمند است.


معاون استانداری لرستان خاطرنشان کرد: متولیان امر تعلیم وتربیت باید انگیزه خودکفایی را در دانش آموزان تقویت کنند و دانشمندان کشور به این مهم دست یابند که ایران اسلامی خودکفا از دیگر کشورها باشد.

 

حسنوند، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک خرم آباد نیز در این مراسم با اشاره به مقارن شدن آغاز سال تحصیلی با آغاز هفته دفاع مقدس، افزود: همگان باید بدانند که وام دار رشادت ومردانگی شهدا و رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس هستند.


مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک با تبریک آغاز سال تحصیلی در جمع خانواده های دانش آموزان، گفت: مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک با کادری مجرب و دبیران توانمند آماده استقبال از دانش آموزان و بازگشایی مدارس است.

 

حسنوند با بیان عناوین کسب شده توسط این مدیریت، بیان داشت: آموزش و پرورش ناحیه یک در بیشتر فاکتورهای آموزشی و تربیتی حائز رتبه اول استان می باشد و این موفقیت مدیون تلاش همه همکاران این نهاد است.

 

پایان پیام/

کد خبر 68857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha