دریافت بیش از ۲ هزار و ۵۰ اثر در جشنواره « رویش» استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی، ادبی « رویش» گفت: بیش از ۲ هزار و ۵۰ اثر در جشنواره دانشجویی « رویش» استان یزد ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید حسین راسخی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد امروز (30 بهمن) در نشست خبری « چهارمین کنگره شهدای دانشجو و سومین جشنواره ادبی هنری « رویش » استان یزد گفت: چهارمین کنگره شهدای دانشجو استان یزد به نام شهید مدافع حرم، شهید صدرزاده در استان یزد برگزار می شود.

 

وی افزود: جشنواره رویس به منظور تبیین اهداف انقلاب و اسلام ناب در دانشگاه فرهنگیان یزد آغاز به کار کرد و در شش بخش اصلی هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای تجسمی، هنرهای ادبی، فیلم و طراحی دوخت لباس ایرانی اسلامی و همچنین 20 رشته هنری و 60 موضوع برگزار شد.

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد خاطرنشان کرد: این جشنواره با استقبال چشمگیر دانشجویان همراه شد که تاکنون 2 هزار و 50 اثر ارسال شده که 150 اثر در زمینه فیلم و در بخش نمایشی تعداد 17 اثر و هنرهای تجسمی یک هزار و 528 اثر است.

 

راسخی تصریح کرد: دو هزار و 50 اثر ارسالی از 700 دانشجوی هنرمند از سراسر کشور به این دبیرخانه ارسال شده است که استقبال خوبی از این جشنواره شده است که از 4 تا 7 اسفندماه برگزار می شود.

 

وی ادامه داد: اختتامیه این جشنواره با حضور خانواده شهید صدرزاده در محل آمفی تئاتر جشنواره برگزار می شود.

 

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان یزد گفت: تعداد شهدای دانشجوی استان 130 شهید است که آثار آنها شناسایی و ثبت شده است و دو کتاب نیز تاکنون از آنها چاپ شده است. 

 

راسخی بیان کرد: سال گذشته یادبود شهید محمدخانی بوده است که امسال نیز شهید مدافع حرم صدرزاده، شهید شاخص دانشجویی کشوری انتخاب شده است و این جشنواره با یادبود این شهید برگزار می کنیم.

کد خبر 690669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha