حضور « مرضیه برومند »، نویسنده و کارگردان تلویزیونی در نمایشگاه کتاب یزد

خبرگزاری شبستان: مرضیه برومند، نویسنده و کارگردان تلویزیونی در قالب برنامه های جنبی نمایشگاه « کتاب یزد» با کودکان و نوجوانان یزدی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست و دیدار با نویسنده و کارگردان تلویزیون« مرضیه برومند»، شب گذشته (8 اسفند) با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در محل نمایشگاه بزرگ « کتاب یزد» برگزار شد.

مرضیه برومند، کارگردان و نویسنده برنامه های کودک و نوجوان صدا و سیما در این نشست با اشاره به برنامه های خود در شبکه های مختلف تلویزیون گفت: ما در این برنامه ها با هدف جذب مخاطب گام برداشته ایم و سعی کرده ایم تا گروه های سنی مختلف را مورد توجه قرارد هیم.

 

حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد نیز در این نشست گفت: لازمه موفقیت در فعالیت های فرهنگی، هنری  ورود تخصصی به این موضوعات است که بایستی در این زمینه نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی افزود: فهم فرهنگ و ذوق فرهنگی دو عامل در جهت موفقیت در جامعه است و در صورتی که به این دو عامل توجه ویژه ای داشته باشیم حتما گام های اساسی در زمینه فرهنگ خواهیم داشت.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد بیان کرد: حوزه کاری فعالیت های کانون های مساجد در سطح کشور با توجه به تصویب اساسنامه، مبتنی بر حوزه های کودکان، نوجوانان و بانوان (خانواده)است.

 

وی افزود: ما امروزه به نوعی از بخش هنر در فهم آموزه های دینی غفلت کرده ایم و در زمینه مخاطب شناسی نیز به تناسب تقاضای مخاطب عرضه نکرده ایم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد خاطرنشان کرد: ماموریت ما جذب قشر خاکستری در جامعه و به خصوص مساجد است که بایستی با شناخت دقیق و به تعبیر قرآن ( بلسان قومه) در جهت جذب جوانان و احیای کارکردهای مساجد گام برداریم.

 

لازم به ذکر است، این برنامه در قالب برنامه های جنبی نمایشگاه بزرگ « کتاب یزد» به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد برگزار شد.

کد خبر 692484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha