خدمات دهی پایگاه های راهنمای مسافران نوروزی هلال احمر کرمانشاه به ۱۸۰ هزار نفر

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، گفت: پایگاه های راهنمای مسافران توسط نیروهای جوان هلال احمر برای مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر برپا شد که در طول این ایام بیش از ۱۸۰ هزار خانوار از آن خدمت گرفتند.

محمدرضا امیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، با اشاره به ارائه خدمات این جمعیت در ایام نوروز به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفندسال گذشته تا پانزدهم فروردین ماه امسال ادامه یافت.

 


وی ادامه داد: در بحث امداد و نجات و حوادث تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر با هماهنگی دیگر دستگاه‌های خدمات‌رسان در طول ایام نوروز خدمات خوبی به مسافران ارائه کرد.

 


به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، پایگاه های راهنمای مسافران توسط نیروهای جوان هلال احمر برای مسافران نوروزی در مبادی ورودی شهر برپا شد که در طول این ایام بیش از ۱۸۰ هزار خانوار از آن خدمت گرفتند.

 


امیریان با بیان اینکه تشکیل کمپین "نه به تصادفات جاده‌ای" از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در طول این ایام بود، گفت: ۵ هزار نفر و بسیاری از مسئولان استان نیز به این کمپین پیوستند.

 


وی اضافه کرد: در طول ایام نوروز همچنین نیروهای امداد کوهستان جمعیت هلال احمر به گرفتاران حوادت کوهستانی که به دلیل عدم آگاهی و عدم اصول آشنایی خدمات رسانی داشتند.

 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بیان داشت: دو پایگاه امداد و نجات کوهستانی این جمعیت در محوطه طاق بستان و بیستون خدمات رسانی لازم را ارائه می کنند.

 

 

کد خبر 698570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha