رئوس برنامه‌های حامیان جمعیت انقلاب اسلامی در سال ۹۷

خبرگزاری شبستان: دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی ضمن آمادگی این جمعیت برای همکاری با دولت و مجلس در رفع دغدغه‌های اقتصادی و اجتماعی امروز کشور رئوس برنامه‌های این جمعیت را اعلام کرد.

علی کیهانیان، دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری شبستان در مورد رئوس برنامه‌های این جمعیت در سال جاری گفت: این جمعیت بر مبنای منویات رهبر انقلاب و اصول انقلاب اسلامی حرکت می‌کند و سه راهبرد اساسی را برای خود تدوین کرده است که یکی از آنها حفظ و حراست از اصول انقلاب اسلامی است.

 

وی با بیان اینکه احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولان از جمله اهداف این حزب در سال جدید است، تصریح کرد: در 10 سال گذشته شکافی میان ملت و دولت ایجاد شده است و به نوعی این فاصله مورد هجمه قرار گرفته است. بر همین اساس نهادینه کردن فرهنگ مطالبه گری و رفع خلاهای قانونی در پاسخگویی به نیازهای مردم از دیگر اهداف این جمعیت می باشد.

 

کیهانیان اظهار کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی برای رسیدن به اهداف خود در 15 استان تشکیلات سازماندهی دارد و بر همین اساس در درون سازمان کمیسیون های مترادف مجلس را تبیین و طراحی کرده تا طرح ها و لوایح گوناگون مجلس تصویب می شود را مورد بررسی قرار داده و پیشنهادات بهینه ای را برای رفع نواقص موجود به مجلس ارایه می دهند.

 

دبیر کل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: روند تحقیقاتی و تشکیلاتی این جمعیت در استان ها حمایت از تولید داخلی است و بر این اساس سه راهبرد را دنبال می کند به همین جهت کارگروه های ویژه ای تشکیل و از ظرفیت دانشجویان  و کسبه استفاده می شود و نظرات و پیشنهادات این جمعیت به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه امنیت، عدالت و فراوانی در تمام جنبه های سیاسی و اقتصادی از مهمترین اهداف این حزب در سال جدید است، خاطرنشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای آحاد مردم در بهره گیری از امکانات و همچنین ایجاد زمینه مناسب برای انتصاب مسئولان و مدیران بر اساس شایسته سالاری از دیگر رویکردهای این جمعیت است.

 

وی گفت: 90 درصد مدیران کنونی تحصیل کردگان برون مرزی هستند تا جایی که سخنگوی کمیسیون امنیت ملی نیز به این موضوع اذعان دارد. برای ایجاد بستر عادلانه ما نیازمند فضای مناسب برای شایسته سالاری در جایگاه های مدیریتی و تصمیم گیری هستیم.

 

وی با اشاره به تشنج ارز در بازار گفت: از معضلات امروز روند افزایش نرخ ارزهای بیگانگان در کشور و تشنج در فضای اقتصادی است. جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این راستا برنامه هایی را تدارک دیده است که به زودی از طریق رسانه ها اعلام می شود که از جمله آنها می توان به برنامه ریزی برای اشتغال و تامین اجتماعی اشاره کرد.

 

وی گفت: این جمعیت معتقد است دولت در برخی مسایل کوتاهی کرده و موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است.

 

کیهانیان گفت: قریب دو سال است که بر روی توسعه همه جانبه و پایدار از منابع استانی برنامه ریزی کرده ایم و این برنامه ها را با وزیر کشور و مسئولان در میان گذاشته ایم اما همکاری لازم را از جانب دولت ندیده ایم. ما مدعی هستیم ظرف سه سال می توانیم در هر استان دلخواه در بازه زمانی اعلام شده تمام شاخص های مثبت را 50 درصد افزایش دهیم و چالش های موجود را برطرف کنیم.

 

وی با بیان اینکه عدم تعهد مدیران و وجود روحیه انقلابی از عوامل برخی نابسامانی ها است، گفت: این عدم تعهد موجب حرکت به سمت انحطاط و رانت شده است. جمعیت حامیان انقلاب اسلامی برنامه های اجرایی و عملیاتی در رفع این مشکلات را پیش رو دارد و آماده همکاری با دولت و مجلس در جهت رفع مشکلات جامعه است.

کد خبر 698817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha