برگزاری اردوهای نشاط و امید تحت عنوان «ایران، مرز پرگهر» در همدان

خبرگزاری شبستان:معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار کرد: اردوهای نشاط و امید با شعار «ایران، مرز پرگهر» در کانون های جوانان و دانشجویی جمعیت هلال احمر همدان در حال برگزاری است.

مریم پاک بین، معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در همدان گفت: طرح «ایران، مرز پرگهر» به منظور آشنایی دانشجویان با مواریث فرهنگی و تمدنی، توانمندی‌های صنعتی، اقتصادی، علمی و آموزشی انجام می شود.

 

وی افزود: در این طرح با هدف ایجاد شور و نشاط و امید در بین جوانان در کانون های دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر در حال برگزاری است.

 

وی تصریح کرد: در این طرح شرکت کنندگان با رویکرد کارآفرینی جوانان هلال احمر همدان، با بازدید از کارخانه صنایع غذایی سحر  و فولادویان علاوه بر بهره بردن از تجربیات مهمان‌های کارآفرین از امکانات تفریحی نیز دیدن کردند.

 

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهار داشت: یکی از رسالت‌های سازمان جوانان هلال احمر ارتباط صنعت با جوانان است و این اردوها می‌تواند به اعضای سازمان کمک کند تا در طرح ایده و نوآوری و ایجاد فکری برای آینده شغلی خود و تصمیم گیری شغلی موثر باشد.

 

پاک بین همچنین از برگزاری کارگاه مبانی کسب و کار خبرداد و بیان کرد: این کارگاه ها در راستای تفاهم نامه سه جانبه وزارت کشور، جمعیت هلال احمر و ستاد مبارزه با مواد مخدر برگزار می شود.

 

وی تصریح کرد: این کارگاه با هدف آشنایی جوانان با مفاهیم اولیه کارآفرینی، علایق، توانمندی، ایده پردازی، شناخت بازار، بازاریابی و تبلیغات، مدل کسب و کار، استراتژی های کسب و کار و مواردی از این قبیل به صورت کارگاهی و با مشارکت فعالانه اعضاء در حال برگزاری است.

کد خبر 699426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha