اعلام فراخوان هشتمین کنگره بین المللی شعر «از طوس تا نیشابور» در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری شبستان: کنگره بین المللی شعر «از طوس تا نیشابور» که به مناسبت بزرگداشت روزهای ملی ۲ شاعر و حکیم فرزانه خراسان رضوی (فردوسی طوسی و خیام نیشابوری) برگزار می شود امروز ۴ اردیبهشت در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، فراخوان هشتمین کنگره بین المللی شعر «از طوس تا نیشابور»  که به مناسبت بزرگداشت روزهای ملی 2 شاعر و حکیم فرزانه خراسان رضوی (فردوسی طوسی و خیام نیشابوری) برگزار می شود امروز 4 اردیبهشت در چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

 

هشتمین کنگره بین المللی شعر «از طوس تا نیشابور» به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می شود.

 

مشهد «زائر و زیارت، فردوسی، پاداست زبان فارسی» و نیشابور «خیام، نیشابور و سایر جلوه های و نمادهای تاریخی، فرهنگی، دینی، ادبی، عرفانی، مفاخر و مشاهیر» از موضوعات هشتمین کنگره بین المللی شعر «از طوس تا نیشابور» است.

 

آثار ارسالی نباید در هیچ جشنواره و یا کنگره دیگری شرکت داده شده باشد همچنین آثار ارسالی باید در قالب فایل ورد و قلم لوتوس ۱۴ با ذکر مشخصات کامل صاحب اثر فقط از طریق پست الکترونیک به دبیرخانه ارسال شود.

 

دبیرخانه کنگره حق چاپ آثار انتخابی و برگزیده جشنواره را در مجموعه ای برای خود محفوظ می دارد و پس از جمع آوری آثار و داوری به سه نفر از هر بخش (نفرات برتر، نفرات برگزیده و نفرات شایسته تقدیر) جوایز ارزنده ای را اعطا می کند.

 

خاطرنشان می شود: علاقه مندان باید آثار خود را حداکثر تا ۲۰ اردیبهشت ماه جاری از طریق پست الکترونیک  sheroadab.razavi@gmail.com به دبیرخانه کنگره بین المللی شعر «از طوس تا نیشابور» ارسال کنند.

 

کد خبر 701429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha