عدم دریافت به موقع کارت ملی سبب ابطال آن می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: عدم دریافت کارت ملی هوشمند پس از گذشت سه هفته از فرآیند ثبت نام سبب ابطال کارت ملی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، رضا راحت دهمرده مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان امروز(5 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران بیان داشت: از ابتدای اجرایی شدن طرح صدور کارت ملی هوشمند در سال 91 تا کنون از جمعیت بیش از یک میلیون و 574 نفری بالای 15 سال 1 میلیون و 279 هزار و 22 نفر کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند.

 

وی با بیان اینکه81درصد مردم سیستان و بلوچستان کارت  ملی هوشمند دریافت کرده اند، افزود: ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان در سال 96 توانسته است در بین 31 استان رتبه اول در پوشش حداکثری کارت هوشمند ملی را کسب نماید.

 

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان نسبت به عدم مراجعه هموطنان برای دریافت کارت ملی هوشمند ملی پس از گذشت سه هفته از زمان ثبت نام هشدار داد و گفت: هموطنانی که پس از گذشت سه هفته از زمان ثبت نام اقدام به دریافت کارت ملی نکنند کارت ملی هوشمند آنان باطل می شود و باید فرآیند ثبت نام را دوباره انجام دهند.

 

مدیرکل ثبت احوال استان  با بیان اینکه اعتبار کارت های ملی قبلی به پایان رسیده است،  اعلام کرد: شهروندان  برای اطلاع از مراحل صدور کارت ملی از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد#90 60*4* اقدام کنند.

کد خبر 701667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha