٢١٥ اثر به دومین کنگره ملی شعر اهل بیت(ع) ارسال شده است

خبرگزاری شبستان:دبیر علمی کنگره شعر اهل بیت(ع) گفت: : از آثار شرکت‌کننده در کنگره شعر اهل بیت(ع) ١۶ اثر در ٣ سطح به عنوان آثار برگزیده انتخاب و در مراسم قرائت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی، علیرضا قیامتی دبیر علمی کنگره شعر اهل بیت(ع) عصر(۸ اردیبهشت)در نشست خبری این کنگره در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: اشعاری که به دبیرخانه کنگره ارسال شده است در همه قالب‌های شعر پارسی است که در این میان و در پایان از ١٦ شعر برگزیده تقدیر خواهد شد.

 

دبیر علمی کنگره ملی شعر اهل بیت(ع) با بیان این که ٢١٥ اثر به دبیرخانه کنگره شعر اهل بیت(ع) ارسال شده است ادامه داد: برگزاری این کنگره فرصتی برای وحدت‌آفرینی میان اهل سنت و تشیع است، ما معتقدیم دوستی و ارادت به اهل بیت(ع) تنها مختص شیعیان یا اهل تسنن نیست بلکه همه نسبت به این خاندان ارادت دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم اشعار شاعران در قالب کتاب گردآوری شود.، اظهار داشت: اشعار ارسالی به این کنگره در همه قالب های شعری به ویژه قصیده، غزل و مثنوی است، این آثار از استان‌های، خراسان رضوی، گلستان، کردستان و شهرهای بوشهر، خوزستان، همدان، قم و دیگر نقاط کشور به دبیر خانه کنگره ارسال شده است.

کد خبر 702387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha