نمایندگان مجلس در  اجرای هدفمندی یارانه ها همدل هستند

رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی، از همدلی نمایندگان مجلس با وجود علایق سیاسی مختلف در خصوص اجرای طرح هدفمندی یارانه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، یوسف نجفی، شب گذشته (3 دی) در دیدار با مسئولان ارشد آذربایجان شرقی، بر ضرورت توجه به تحقق هدفمندی یارانه ها و حمایت از دولت در این راستا تاکید کرد.


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی گفت: کشور در آستانه تحول بزرگی قرار دارد و شاه بیت این تحول بزرگ، هدفمندی یارانه ها است.


وی تاکید کرد: دولت و مجلس از تمام ظرفیت های کارشناسی خود در تصویب و اجرای این قانون استفاده کرده و از طولانی ترین زمان برای تصویب این قانون استفاده شده است.


نجفی گفت: اجرای این قانون در کشور آغاز شده و مجلس خود را متعهد به همراهی با اجرای این قانون می داند و در مسیر اجرای این قانون تغییرات لازم را نیز مورد نظر خواهند داشت.


رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی از همدلی نمایندگان مجلس در این راستا خبر داد و اظهار کرد: نمایندگان مجلس با وجود علایق سیاسی مختلف در این راستا همگام هستند و این قانون را تصمیم حاکمیت کشور می دانند.


وی با بیان اینکه اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها، تبعات و هزینه هایی را در پی خواهد داشت، افزود: کار مضاعف از جمله هزینه هایی است که باید مورد توجه قرار گیرد و دولت بسته های حمایتی خوبی در بخش های مختلف پیش بینی کرده است تا هزینه ها به حداقل برسد.


نجفی با اشاره به رویکرد مجلس در برنامه پنجم توسعه گفت: در زمینه سرمایه گذاری، اشتغال و ایجاد فضای کسب و کار ،مصوبات خوبی مورد توجه نمایندگان مجلس قرار گرفته است و باید در پایان برنامه پنجم، 20 پله صعود داشته باشیم.


فرخ مسجدی معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی، نیز در این جلسه اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها را در موضوع اشتغال زایی موثر دانست.


معاون برنامه ریزی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش اشتغال در طرح تحول اقتصادی کشور، اظهار کرد: با آغاز اجرای قانون هدفمندی یارانه ها امیدواریم تا توجهات به موضوعاتی چون اشتغال متمرکزتر شود.


وی با اشاره به آغاز اجرای طرح تحول اقتصادی و هدفمندی یارانه ها درکشور تصریح کرد: مجموعه اقدامات مسئولان و مدیران بانک ها در این چند روز ارزشمند و موثر بوده است.


پایان پیام/

کد خبر 7069

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha