دبیرستان صدرا ترویج فرهنگ و اندیشه عالمان دینی را دنبال می کند

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، ترویج فرهنگ و اندیشه عالمان دینی را از اهداف تاسیس دبیرستان صدرا عنوان کرد و گفت: دانش آموزان این دبیرستان باید به تعالی و افزایش معنویت در کنار کسب دانش توجه ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان در حاشیه بازدید از دبیرستان صدرا تالش به خبرنگار شبستان گفت: دانش آموز صدرا باید نماد اخلاق، منش اسلامی و الگو برای دیگر دانش آموزان باشند.


وی ترویج فرهنگ و اندیشه عالمان دینی را از جمله اهداف تاسیس دبیرستان صدرا عنوان و تصریح کرد: دانش آموزان این دبیرستان باید به تعالی و افزایش معنویت از طریق عمل به دستورات دینی در کنار کسب دانش توجه ویژه داشته باشند.

 

حجت الاسلام یاری، کسب علوم و معارف اسلامی را توفیق الهی دانست و افزود: تعلیم و تربیت دانش آموزان با اهداف علم آموزی تخصصی، پرورش تفکر خلاق برای حل مسائل، تقویت توانمندی های فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه های دبیرستان صدراست.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به رویکرد دینی این دبیرستان اشاره و تاکید کرد: دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا با رویکرد دینی، فعالیت های آموزشی خود را آغاز می کند.


وی با اشاره به اینکه جذب و تربیت جوانان مستعد و پرورش نخبگان باید سرلوحه کارهای این دبیرستان باشد، خاطرنشان کرد: آماده کردن دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت و ایجاد محیطی صمیمی و پویا برای رشد علمی و فرهنگی کادر آموزشی مدرسه نیز از دیگر اهداف دبیرستان صدراست.

 

گفتنی است، مدیر کل تبلیغات اسلامی خواستار مساعدت بیشتر مسئولان این شهرستان، برای پیشبرد برنامه ها و اهداف این دبیرستان شد.

 

پایان پیام/

کد خبر 71601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha