طبس میزبان جشنواره «جاده ولایت»/تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به جوانان پرداخت می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» به میزبانی شهرستان طبس گفت: شهرستان طبس روز ۲۹ تیرماه میزبان ورزشکاران این رویداد فرهنگی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مهران سرپرست امروز (27 تیر) در نشست خبری با اشاره به برگزاری نهمین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی «جاده ولایت» به میزبانی شهرستان طبس، افزود: این جشنواره از 17 تیرماه با حضور 30 دونده از آبادان آغاز و با گذر از استان های خوزستان، فارس، یزد و خراسان جنوبی ادامه می یابد و اختتامیه در روز ولادت امام رضا(علیه السلام) در خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان طبس خراسان جنوبی در روز 29 تیرماه میزبان این ورزشکاران خواهد بود، گفت: به این کاروان در شهرستان طبس دو ورزشکار از خراسان جنوبی اضافه خواهد شد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این کاروان در روز 31 تیرماه از استان خارج می شود، افزود: اداره ورزش و جوانان به این جشنواره یک نگاه فرهنگی مذهبی دارد و لذ تلاش خواهد شد تا میزبان خوبی برای این کاروان باشیم.

 

سرپرست با بیان اینکه با رایزنی های صورت گرفته اعتبار بسیار خوبی در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان در قالب وام قرض الحسنه اخذ شده است، گفت: جوانان 18 تا 29 سال استان طرح‌های خود را در زمینه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال به ورزش و جوانان ارائه کنند.

 

وی با بیان اینکه به هر تعداد جوان که برای اخذ وام اشتغالزایی مراجعه کنند، مشکلی اعتباری وجود ندارد و داده خواهد شد، افزود: کارمزد این تسهیلات چهاردرصد است و حتما باید طرح ارائه شده اشتغال را در پی داشته باشد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: طی رایزنی که با صندوق کارآفرینی امید صورت گرفته تا سقف 100 میلیون تومان برای هر طرح می توانیم تسهیلات بدهیم اما اگر نیاز به اعتبار بالاتر بود طرح را به وزارتخانه می فرستیم.

 

وی با بیان اینکه مسابقات بومی محلی را بین خانه های ورزش روستایی در سال 97 برگزار خواهیم کرد، افزود: برای حمایت از خانه های ورزش روستایی، به 10 تیم برتر در این مسابقات مبلغ 10 میلیون تومان به خانه ورزش روستایی آنها کمک خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 716728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha