عروج مبلغ جهادگر تبریزی در چهارمحال و بختیاری

روحانی جهادگر «حجت الاسلام نور الله زارع» در شهر هوره از توابع شهرستان سامان استان چهارمحال و بختیاری بر اثر سانحه دلخراش تصادف به لقاء الله پیوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ظهر سه شنبه 9 مرداد حجت الاسلام و المسلمین نور الله زارع، روحانی جهادگر و ایثارگر اعزامی از استان آذربایجان شرقی که از سال 95 تاکنون به شهر هوره عزیمت کرده بود در مسیر هوره به سمت شهر بن دچار سانحه دلخراش رانندگی شد و دعوت حق را لبیک گفت.

 

وی با اشاره به اینکه مرحوم حجت الاسلام زارع متولد 1360 در شهر تبریز و دارای سه فرزند بود، افزود: برنده ترین سلاح روحانیون و مبلغان اسلامی، مردمی بودن فعالیت های آن ها و حضور و تلاش ایشان در میان مردم است و مبلغان نماد طبیب دوار بطبه هستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حجت الاسلام زارع به تأسی از پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه (علیهم السلام) برای تبلیغ دین مبین اسلام از شهر و دیار خود هجرت کرد و کیلومتر ها دور تر از خانه و کاشانه خود در شهر هوره واقع در بخش زاینده رود استان چهار محال و بختیاری به تبلیغ دین مشغول بود.

 

حجت الاسلام مرتضوی بیان کرد: درگذشت مرحوم حجت الاسلام نور الله زارع كه بر اثر سانحه تصادف در شهرستان سامان، به سرای باقی شتافت را به خانواده ایشان و بازماندگان، جامعه روحانیت استان تسليت عرض می کنیم.

 

خاطرنشان می شود: روز چهارشنبه 10 مرداد 97 مراسم تشیع این روحانی جهادگر در شهر هوره با حضور مردم این شهر برگزار و بعد از آن پیگر این مبلغ مجاهد به زادگاهش، شهر تبریز منتقل شد.

 

کد خبر 719583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha