حاجیلو: شفر قبل از مربی بودن یک پدر مهربان است/تبریزی از خریدهای خوب استقلال

سرپرست جدید تیم استقلال با بیان اینکه شفر قبل از اینکه یک مربی خوب باشد یک پدر مهربان و دلسوز برای استقلال است، گفت: تبریزی از جمله خریدهای خوب استقلال محسوب می شود.

اصغر حاجیلو ،سرپرست جدید تیم استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبستان با بیان اینکه تیم استقلال تقریبا در شرایط خوبی است، گفت: خوشبختانه آقای شفر فقط مربی فنی نیست، قبل از هر چیزی یک پدر خوب و دلسوز هستند، به دلیل همین رفتار خوبشان بازیکنان خیلی زود جذب می شوند. ناگفته نماند پسر آقای شفر نیز بسیار خوب و باتجربه است  و نقش تاثیر گذاری در تیم دارند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم استقلال جوان و بی تجربه هستند ولی اقدامات و برنامه های شفر و پسرشان بسیار خوب و تاثیرگذاربوده است به گونه ای که در این دو بازی اخیر اثری از جوان بودن و ناپختگی بازیکنان استقلال به چشم نخورد، این هم نشان از بهره مندی بازیکنان از فرمول ها و برنامه های این مربی توانمند دارد.

 

حاجیلو با اشاره به شرایط بازیکنان مصدوم گفت: روزبه چشمی، تیموری و کریمی از جمله بازیکنان مصدومی هستند که شرایط جسمانی آنها رو به بهبود است و تا 20 روز آینده در تمرینات حضور خواهند یافت.

 

سرپرست جدید تیم استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم می تواند در سال جاری جزء سه تیم اول لیگ قرار بگیرد، تصریح کرد: همه تیم های حضور یافته در لیگ به قصد قهرمانی می آیند ولی موفقیت یا عدم موفقیت یک تیم، بستگی به مربی و تلاش بازیکنان دارد.

 

حاجیلو با بیان اینکه مرتضی تبریزی یکی از خرید های خوب استقلال است، افزود: تبریزی بازیکن فوق العاده، تعصبی، جنگجو و گلزن است. وی می تواند برای استقلال مثمرثمر باشد.

 

وی با بیان اینکه درخشش تیام با گل‌هایی که در جام باشگاه های آسیا به ثمر رساند شروع شد، تصریح کرد: در ابتدای حضور تیام در استقلال انتقادهای زیادی به او وارد شد ولی چون بازیکنی تمام کننده بود و توپ ها را به خوبی تبدیل به گل می کرد رفته رفته به تبدیل به بازیکن ستاره شد.

 

سرپرست جدید تیم استقلال در ادامه افزود:گاهی مواقع عکس این مسئله هم وجود دارد مانند حسن زاده که در اوج خود بود ولی نتوانست برای تیم حسین فرکی گلزنی کند، ضمن اینکه بسیاری از فورواردهای استقلال که توقع بهترین شدن از آنها می رفت، نتوانستند موفق شوند ولی تیام توانست به این جایگاه دست یابد.

 

حاجیلو تصریح کرد: بنابراین قرار نیست چون تیام موفق شده، همه بازیکنان هم بتوانند در جایگاه تیام قرار بگیرند، ما حسن زاده را از تیم سایپا خریدیم ولی تا آخرین روز نیم فصل مجبور به برگرداندن آن شدیم.

 

وی با ابراز تاسف از اینکه ما در گذشته بازی می کنیم، اظهار کرد: متاسفانه یکی از ویژگی های ما این است که هر کاری را در گذشته انجام می دهیم و همه لذت های خود را در گذشته می بینیم. این واقعا یک مسئله است من دفاع چپ استقلال بودم و هیچکس هم جرات رد شدن از من نداشت ولی اکنون دیگر توانایی آن روزها را ندارم لذا نباید از بازیکنی که سال گذشته آقای گل شده امسال هم انتظار گل زدن داشته باشیم.

 

حاجیلو با بیان اینکه فورواردهای استقلال عالی هستند، گفت: فرشید اسماعیلی، باقری، مرتضی تبریزی و وریا غفوری که تازه تمرینات و بازی های خود را شروع کرده بی نهایت خوب هستند و می توانند نقش آفرینی خوبی در تیم استقلال داشته باشند.

 

سرپرست جدید تیم استقلال تصریح کرد: هواداران تیم ها بهتر از هر کسی می دانند که هر بازی شرایط خود را دارد و نباید انتظار بازی ایده آل در همه بازی ها را داشته باشند.

 

وی با اشاره به اجرای طرح بازنشستگی افزود: مدیرعامل استقلال طبق حکمی که از سوی شهرداری به وزارت ورزش و جوانان صادر شده است به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

 

کد خبر 720377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha