خبرنگاران با رعایت اصول اخلاقی می تواند در جامعه صاحب نقش و اثر شوند

امام جمعه شهر پرندک گفت:خبرنگاران با رعایت اصول و منشور اخلاقی می تواند در جامعه صاحب نقش و اثر شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک،‌ حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه شهر پرندک و جمعی از مسئولان زرندی به مناسبت روز خبرنگار در دیدار با یکی از خبرنگاران این شهرستان  ضمن تقدیر و تشکر از زحمات خبرنگاران گفت: خبرنگاران می توانند افرادی تاثیرگذار در سطوح کلان جامعه باشند.

 

وی انعکاس به موقع وصحیح اخبار را توسط رسانه یکی از راهکارهای موثر درپیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست و افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه همواره با انعکاس اخبار درست و به موقع توانسته اند روحیه شادی ونشاط را در جامعه ترویج کنند.

 

امام جمعه پرندک اظهار کرد: خبرنگاران باید خستگی ناپذیر و شاداب باشند تا اخبار خوب و شایسته به جامعه منتشر کنند و با رعایت اصول و منشور اخلاقی می تواند در جامعه صاحب نقش و اثر شوند.



احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی زرندیه هم در این دیدار با اشاره به وضعیت اصحاب رسانه در شهرستان زرندیه لزوم حمایت از فعالان بومی این عرصه را یادآور شد.

 

وی با اشاره به لغو امتیاز تعدادی از نشریات محلی طی سالیان گذشته که بدلیل ضعف  فعالیت و ناشی از مشکلات اقتصادی بوده است بر ضرورت حمایت همه ادارات ونهادهای دولتی از فعالان این عرصه در شهرستان تاکید کرد.

 

جوانمرد اصحاب رسانه را آئینه صادق  همه فعالیت های ادارت و نهادها معرفی کرد  و نقش این عزیزان را در پیشبرد اهداف مختلف نظام و انقلاب بی بدیل دانست.

 

احمد جوانمرد رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه به همراه تعدادی از مسئولین شهرپرندک از جمله حجت الاسلام سیدمحمدی امام جمعه پرندک، مهندس ایمانی شهردار این شهردار وتنی چند از اعضاء شورای اسلامی شهر پرندک به مناسبت 17 مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در منزل حمید فرقانی از خبرنگاران این شهرستان حضور پیدا کرده و از زحمات یکسال گذشته وی تقدیر و تشکر کردند.

 

 

کد خبر 720595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha