اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار در البرز

سرپرست ستاد نظارت و هماهنگی بر دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از اجرای طرح هر مسجد یک خبرنگار در سطح مساجد گفت: این طرح با همراهی سازمان بسیج رسانه استان البرز در قالب آموزش خبرنگاران اجرا می گردد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، حجت الاسلام کاظم شکری، سرپرست ستاد نظارت و هماهنگی بر دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز طی دیدار صمیمانه با ابراهیم نوروزی فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز که پیش از ظهر سه شنبه (23 مرداد) در دفتر جلسات این دبیرخانه برگزار شد، گفت: بسیج رسانه تحولات و برنامه های اثرگذاری را طی این سال ها اجرا کرده است که مهمترین آن بحث آموزش خبرنگاران متعهد است.

 

شکری افزود: همراهی و هم اندیشی فعالان فرهنگی هنری مساجد با بسیج رسانه، زمینه احیاء کارکرد مساجد و رسانه است.

 

وی با در نظر گرفتن طرح هر مسجد یک خبرنگار عنوان کرد: رسانه یکی از مهم ترین ابزارهای فرهنگی در عصر کنونی است که با باور به این امر مهم می توانیم رخدادهای مساجد را در هر محله اطلاع رسانی کنیم.

 

اهمیت جایگاه خبر و خبررسانی از دیگر محورهای سخنان حجت الاسلام شکری بود که با تاکید بر این امر مهم عنوان کرد: بدون همراهی رسانه بسیاری از عملکردها و تحولات محقق نمی شود؛ از این رو « خبر» جایگاه ویژه ای در امر اطلاع رسانی و پیشرفت دارد.

 

 

قائم مقام نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان البرز افزود: مطالبات مردم به واسطه اصحاب رسانه محقق می شود و در این امر تریبون مسجد با مدیریت امام مسجد یکی از مهم ترین تریبون های رسانه است.

 

حجت الاسلام شکری خاطرنشان کرد: اجرای طرح کانون بسیج رسانه مسجد می تواند دستاورد موثری از طرف سازمان بسیج رسانه تلقی شود که به واقع تریبونی برای بیان ظرفیت های مساجد استان البرز، مشکلات، دغدغه ها و راهبردهای لازم در راستای فرهنگ دینی اسلامی است.

 

سرپرست ستاد نظارت و هماهنگی بر دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در ادامه با تاکید بر راهبرد حجت الاسلام دکتر ارزانی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر طرح هر مسجد یک خبرنگار بیان کرد: این طرح با همراهی سازمان بسیج رسانه استان البرز در قالب آموزش خبرنگاران اجرا می گردد.

 

 

کد خبر 721803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha