سند توسعه رسانه های استان یزد رونمایی شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به سابقه بیش از ۱۰۰سال روزنامه نگاری در یزد گفت: امیدوارم بزودی سند توسعه رسانه های استان یزد رونمایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد،مجید جوادیان زاده ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد شب گذشته در مراسم روز خبرنگار که با حضور مسئولان استانی در محل باغ صدری تفت برگزار شد گفت: ما سعی داریم تا با فعالیت های کیفی به نوعی شاهد حضور فعال رسانه ها در استان یزد باشیم.

وی افزود: در این راستا با حضور کارشناسان سعی کرده ایم که سند توسعه رسانه ها در استان را تدوین کنیم و آن را مبنا و هدفی  برای دوران امروزی و آینده رسانه ای استان یزد قرار دهیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد  تصریح کرد: ما در استان یزد شاهد حضور بیش از ۱۶۰ رسانه هستیم که  116 رسانه چاپی، 28 رسانه برخط و 16 رسانه الکترونیک در استان یزد مشغول فعالیت اطلاع رسانی هستند.

جوادیان زاده ادامه داد: رسانه پایدارترین نهاد اجتماعی و فرهنگی طی دوران اخیر معاصر بوده است به نحوی که تار و پود جهان امروز را نیز تشکیل می دهد.

وی گفت: رسانه ها با توجه به گسترش اطلات و به نوعی انفجار اطلاعات نیازمند اصول اخلاقی و حرفه ای هستند که بایستی با برنامه های مختلف در این جهت گام برداشته شود.

 

کد خبر 721921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha