آغاز طرح تابستانه کتاب در استان یزد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: طرح تابستانه کتاب در استان یزد آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت:طرح تابستانه کتاب با شعار دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی از امروز در کتابفروشی‌های استان یزد آغاز شد.

جوادیان زاده افزود: بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف ۱۵ تا ٢٥ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

وی گفت:نهمین دوره طرح‌های حمایتی از کتابفروشی‌ها با عنوان (تابستانه کتاب۹۷) از امروزسه‌شنبه ۳۰ مرداد کتابفروشی‌های عضو طرح  آغاز و به مدت ۱۰ روز کتاب‌های تالیفی با یارانه ۲۵درصد و کتاب‌های ترجمه با یارانه ۱۵درصد عرضه می‌شود.

جوادیان زاده در عین حال گفت: کتابهای عمومی و کودک و نوجوان مشمول طرح می شوند اما کتابهای آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتابهایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب ثبت نشده اند مشمول طرح نمی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۱.۰۰۰.۰۰۰ ریال (صد هزار تومان) است.

کد خبر 723229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha