طرح ضیافت علوی در خوزستان اجرا می شود

دبیر اجرایی طرح ضیافت علوی بنیاد علوی خوزستان، از اجرای طرح ضیافت علوی در استان خبر داد و اظهار داشت: در این طرح بیش از ۱۲۴ هزار نفر اطعام می شوند.

حجت‌الاسلام محمدامین فاطمی کیا، دبیر اجرایی طرح ضیافت علوی بنیاد غدیر خوزستان، با بیان اینکه این طرح امسال برای هفتمین سال است که به همت فعالان مسجد الغدیر اهواز و خیران برگزار می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز گفت: در این طرح بیش از 124 هزار نفر در شب عید غدیر خم اطعام می شوند.

 

وی هدف از برگزاری این طرح را ترویج و تبلیغ فرهنگ اهل‌بیت (ع) دانست و افزود: طرح ضیافت علوی در چهارسال ابتدایی تنها اهواز و حاشیه های آن را پوشش می داد ولی از پنجمین دوره در گستره استانی اجرا شد و با رایزنی هایی که با بنیاد علوی صورت گرفت، امسال این طرح به شکل کشوری اجرا می شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال این طرح در 10 منطقه اهواز و 16 شهرستان اجرا می شود، تصریح کرد: مناطق اهواز شامل کوی سیدخلف، شریعتی جنوبی، حصیرآباد، کوی مدرس، کوی علوی، ملاشیه، فاز ۲ پاداد، بهارستان، باغ شیخ و شهرک دانشگاه و شهرستان ها هم شامل اندیمشک، ایذه، باغملک، بهبهان، حمیدیه، دزفول، سوسنگرد، خرمشهر، شادگان، شوشتر، لالی، ماهشهر، مسجدسلیمان، هویزه، بندرامام و کارون است.

 

حجت الاسلام قاطمی کیا، با بیان اینکه همه مبالغ و هزینه ‌های طرح ضیافت علوی به صورت خودجوش و مردمی بوده و مشارکت و کمک های نهادهای دولتی تنها در امور مربوط به تبلیغات و ... صرف می‌ شود، اظهار کرد: پخت و پز غذا در محل مسجد الغدیر انجام می شود و توزیع غذا به دو شیوه میدانی و متمرکز شامل بیمارستان ها و ... است.

 

کد خبر 723901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha