تجدید میثاق پرسنل فرماندهی انتظامی قم با آرمان های امام خمینی(ره)

پرسنل فرماندهی انتظامی استان قم در اولین روز از هفته ناجا با حضور در بیت امام خمینی (ره) با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند .

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام علی اکبر حسینی نژاد امروز(13مهر)در این مراسم طی سخنانی ضمن تبریک فرار سیدن هفته نیروی انتظامی و دهه کرامت اظهار داشت:دهه کرامت فرصتی برای ابراز ارادت و محبت به اهل بیت (ع) است و این ابراز محبت و ارادت باید به صورت عملی باشد. دشمنان هیچ گاه با این پیوند موافق نبودند و در طول تاریخ سعی کردند تا به طرق مختلف محبت و پیوند مردم با اهل بیت(ع) را که چراغ راه هدایت هستند ، خدشه دار کنند.

 

نائب تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (س) بیان کرد: دشمنان هیچ موقع در جهت ضربه زدن به اسلام ساکت ننشستند و برای رسیدن به هدف خود انواع حیله ها و ترفندها را به کار برده اند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی در همه کشورها پیدا شده است، گفت: امروزه شاهد هستیم که بیداری اسلامی در همه کشورها پیدا شده است و حتی زمینه بیداری اسلامی در کشورهایی که دشمنان نظام ما بودند، فراهم شده است.

 

حسینی نژاد با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروزه توانسته در مقابل نظام سلطه بایستد، گفت: انقلاب اسلامی ما دارای اطاق فرماندهی به دست رهبر انقلاب است و مرکز فرماندهی این انقلاب نیز در قم است.

 

وی تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به اسلام به قم توجه ویژه ای دارد و در این زمینه هزینه های زیادی را صرف کرده است. قم ام القرای جهان اسلام است و دارای حساسیت های بسیاری است و هر چه در قم بیشتر خدمت کنید، بیشتر برای پاسداری از نظام اسلامی قدم برداشته اید.

 

وی خطاب به پرسنل فرماندهی انتظامی استان قم گفت: شغلی که شما در آن خدمت می کنید، بسیار مهم و ارزشمند است چرا که با حفظ جان ، مال و امنیت و پاسداری از نظام اسلامی سرکار دارید.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 72535

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha