عضویت سه هزار نفر در جمعیت بانوان فرهیخته کشور

دبیرکل جمعیت زنان فرهیخته کشور گفت: جمعیت با ۳ هزار نفر شکل گرفته و نه به شکل حزبی و نه به شکل سازمان‌های مردم‌نهاد است بلکه به عنوان یک شخصیت حقوقی در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، نسرین پیرسمساری، دبیرکل جمعیت زنان فرهیخته کشور امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: پنج کارگروه فعال در بخش‌های اولویت‌دار راه‌اندازی کرده ایم.

وی ادامه داد: تشکیل کارگروه تخصصی برای بخش‌هایی از قبیل مدیریت فضای مجازی و سواد رسانه‌ای، تحکیم بنیاد خانواده و تعمیق باورهای دینی، پاسخ به شبهات دینی و کارگروه متناسب با آسیب‌های اجتماعی از جمله اقدامات زنان فرهیخته استان است.

پیرسمساری افزود: جمعیت زنان فرهیخته با ۳ هزار نفر جمعیت شکل گرفته و نه به شکل حزبی و نه به شکل سازمان‌های مردم‌نهاد است بلکه به عنوان یک شخصیت حقوقی زیرنظر تبلیغات اسلامی در حال فعالیت است.

وی با بیان این‌که اعضای این جمعیت متشکل از اساتید حوزه و دانشگاه، وکیل، قاضی، نویسنده، هیات علمی، مادران معظم شهدا و سایر اقشار فرهیخته است، گفت: هدف این نهاد نگرش کاربردی به فرهنگ بومی مناطق مختلف کشور است.

دبیرکل جمعیت زنان فرهیخته کشور از فعالیت قرارگاه فرهنگی حضرت زینب(س) خبر داد و گفت: ۴۰ طرح حاصل جلسات متعدد این نهاد بوده که دو مورد از آنها قابلیت طرح ملی را داشته‌اند.

کد خبر 728377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha