خواندن حتی یک کتاب در خصوص شهدا، زندگی افراد را دگرگون می کند

مدیر کل کتابخانه های عمومی فارس گفت: گفت: شهدا الگوی زندگی هستند و هرکسی که بتواند یک کتاب درباره شهدا را مطالعه کند، در تمامی ابعاد زندگیش تاثیر آن را خواهد دید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس در نشست کتابخوان «دفاع مقدس» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهدای حادثه ترور اهواز، با قدردانی از برگزاری نشست تخصصی معرفی کتاب‌ های دفاع مقدس، گفت: شهدا الگوی زندگی هستند و هرکسی که بتواند یک کتاب درباره شهدا را مطالعه کند، در تمامی ابعاد زندگیش تاثیر آن را خواهد دید.

 

وی تاکید کرد: همه ما در فضای انقلاب که به برکت خون شهدا و ایثارگری‌ های  آنها رقم خورده است، 40 سال عزت مندانه سپری کردیم و توطئه ها را با محوریت ولایت و رهبری دفع کردیم و امروز باید منسجم تر، قوی تر و با برنامه تر از گذشته عمل کنیم.

 

سرهنگ گرامی، دانش اندوزی و کسب علم درباره شهدا را ضروری دانست و گفت: دانش ما درباره دوران دفاع مقدس و شهدا باید به روز باشد و از اندوخته های شهدا به عنوان تجربه بهره ببریم و این تجارت ارزشمند را در رسانه ها نشر دهیم و تمام این موارد در قالب مطالعه کتاب‌های برتر در حیطه دفاع مقدس امکان پذیر است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه توجه به کتاب ها و ادبیات دفاع مقدس باید در تمامی جامعه نهادینه شود، اضافه کرد: خانواده، آموزش و پرورش و رسانه ملی باید به معرفی ادبیات دفاع مقدس و سوق دادن افراد به مطالعه این آثار توجه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: مطالعه در ابعاد مختلف به تکامل و توسعه کشور کمک می کند و در نهایت هدف حاکمیت تمدن اسلام که راهبرد جمهوری اسلامی ایران است را محقق خواهد کرد.

 

 

کد خبر 729717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha