استاندار آذربایجان‌شرقی نیز رفتنی شد

خدابخش با اشاره به قانون«ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان» گفت: منتظر پاسخ استعلام بازنشستگی‌ام از وزارت کشور هستم و قانون هر تصمیم بگیرد ‌تابع آن هستم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، مجید خدابخش، استاندار آذربابجان‌شرقی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای اصل 123 قانون اساسی، قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان را رییس جمهور برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: آماده خداحافظی از استانداری در صورت اعلام پاسخ استعلام وزارت کشور مبنی بر ممنوعیت ادامه کار هستم، در هر حال سرباز نظام هستم و هم اکنون نیز با کمال آرامش و اطمینان به کار خود ادامه می دهم.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌کهقانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان ابلاغ شده و مراحل اجرایی آن در حال اجراست، گفت: منتظر پاسخ استعلام بازنشستگی‌ام از وزارت کشور هستم و قانون هر تصمیم بگیرد ‌تابع آن هستم.

خدابخش ادامه داد: در بیشتر استان ها تعداد افراد بازنشسته که در دستگاه ها مشغول هستند، کم است، ولی در وزارتخانه ها این تعداد زیاد است.

وی تصریح کرد: قانون محترم و لازم الاجرا است، از این رو بازنشستگانی که در دستگاه های دولتی مشغول به کار هستند؛ باید قبل از اتمام 2 ماه موعد مقرر قانونی از دستگاه های دولتی خداحافظی کنند. 

کد خبر 732143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha