اعزام بازرسان وزارت کشور به نقاط مرزی/عراقی‌ها از امکانات مرز مهران اعلام رضایت کردند

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین گفت: هم اکنون هیات ایرانی برای بازدید از مرزها به نقاطی مانند شلمچه، چذابه و مهران اعزام شده اند تا شرایط و امکانات این نقاط را ارزیابی کنند.

شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه در تفاهم نامه بین ایران و عراق برای ایام اربعین تاکید شده کمیته مشترکی از مسئولین ایرانی و عراقی به صورت مستمر جلسه تشکیل دهند و از امکانات، همکاری ها و عدم هماهنگی ها در مرزها بازدید کنند، گفت: بر این اساس هیات عراقی برای بررسی روند تردد، امکانات و استقرار نیروهای عراقی معمولا در ایام اربعین دو مرتبه از مرزهای کشورمان بازدید می کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین اظهار کرد: بر این اساس هیات عراقی چندی پیش از مرز مهران بازدید داشت و شرایط رقم خورده در این مرز را بررسی کرد. خوشخبتانه ارزیابی عراقی ها از شرایط خوب بوده و مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون نیز هیات ایرانی برای بازدید از مرزها به نقاطی مانند شلمچه، چذابه و مهران اعزام شده اند، تصریح کرد: اداره کل امور مرزی وزارت کشور به صورت مستمر گروه هایی را به نقاط مرزی اعزام می کند عملکرد دستگاه ها را ارزیابی و نتیجه را به ستاد گزارش دهند.

کد خبر 732342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha